Nuffnang Ads

Monday, May 05, 2014

When Life Treats You Bad

Salam dan hai.

Everyday is a brand new day. Challenging.
Ambil masalah dan treat it as opportunity.
Walaupun kengkadang kau rasa life put some funny tricks on you.

Macam hari ni.
Walaupun watermelon juice aku tumpah tadi pagi sebab aku nda tighten tu blender,
tapi yeah I'm cool (kot)
Padahal semalam beria-ia aku restock tembikai semata-mata mau minum jus pagi ni
Padahal semalam bersungguh aku buat ais sebab ada orang tu lupa baca sms aku kirim
Padahal semalam aku siap pack cutted watermelon dalam kontena dan sejukkan
Tapi itulah harini cuai nda tutup blender ketat-ketat
Habis tumpah semua
Hahahahahaha
Kelakar gila.

Macam last week lah.
Walaupun aku berjaga sampai jam berapa entah packing parcel customer
Niat semua mau post the next day
Tapi itulah subuh tu kereta langgar anjing, lalu terlupa kasi keluar semua parcel dari kereta sebelum dibawa ke car-rehab
Esoknya best ja rasa cubuk-cubuk post office dibawah, nda ramai orang, boleh lah pos dengan gembira,
Sekali baru teringat bapa yang hantar pergi office sebab kereta rosak
Hahahahahaha
Kelakar gila

Macam last last week lah
Walaupun hari-hari aku parking di garaj sempit tapi kereta aku cun ja parking
Tidak sia-sia hari hari belajar adjust ambil side parking
Konon tahu angle kereta bagai
Last-last pergi center point bumber kiri sangkut di tiang besar parking tingkat 3 masa adjust parking
Hahahahahahaha

Overconfident sangat, Dayz
So, when life treats me bad, aku just gelak je lah
Habis ketawa nanti baru fikir whats next

Positive Positive

PS. Kengkadang aku rasa kagum juga dengan kebolehan aku untuk ketawa dan have fun pada masa sakit.






No comments:

Hubby-Wifey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Been together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers