Nuffnang Ads

Saturday, April 07, 2012

Randomly Saturday

 

1 . Aling sudah ada banyak kemajuan. Pandai menulis menconteng  (oh dia kidal lah!). Nurul kata, habis semua dinding dan almari baju mendapat sentuhan Aling. Way to go, yi-ying! Dan, dia makin pandai bercakap membebel bersuara, tapi sumpah susah mahu faham maksud dia. Dia pandai sebut ‘mak’, ‘papa’, tapi terlajak panggil husb as ‘bobo’ (?!). Kehkeh. Kadang dia sebut ‘Yaya’ juga, samada dia sebut aku (Dayah) or Saiful (Ayah). Aling, tolonglah pandai bercakap cepat sedikit, jangan pelat tahuu. Kuat melawan juga T_T *nangis

IMAG2902

2. Padini ada sales. Di 1B. Entah stok lama, reject or apa, sebab aku bukan pengunjung tetap (bulanan), so how do I know. Tapi, husb sempat belikan aku jeans (pink, aww) dan blouse hitam. Aku agak tertarik dengan new bag on the rack and the nude wedges. Impressive betul. Husb insisted to buy, but I refuse. Tidaklah begitu teruja mana untuk membeli. Balik rumah, husb said; if we are not planning for the trip, he’ll definitely buy it without asking me. Ya, I know. No worries.

IMAG2901

3. Night time, before sleeps, aku baca buku ni dan husb main balloon di galaxytab. Aku sudah baca buku ni banyak kali. Syok. Sebenarnya, movie Lu Fikirlah Sendiri yang Nabil dan Sarah tu lakonkan adalah adaptasi dari novel ni. Tapi movie itu adalah disaster. Buku ini adalah awesome. Penceritaan adalah kreatif dan segar. Sebenarnya aku suka cara penulisan Bahruddin ni. Lucu. Sebab tu, aku suka pergi KL, boleh beli buku banyak. Kan sana murah sedikit. Eh, murah banyak.

IMAG2867

4. Last week bowling inter-company competition, team kami dapat second place saja. Ngam lah ba itu. Manalah AMC terlawan Glob tu, kerja dorang di field buat jalan raya, Likas Square lagi lah, kudrat kuat. Kami di AMC ni hebat taip-taip dan computer skills saja bah.

IMAG2904-1

That’s all. Kbai. Mau pergi Karamunsing dulu.

No comments:

Hubby-Wifey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Been together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers