Nuffnang Ads

Tuesday, February 05, 2013

Monday Lepas Cuti. Pheww

Assalammualaikum dan hai,

Baru balik KL ahad tu, Isnin terus pergi kerja. Sudahlah sampai rumah malam. Gigih noks monday pergi kerja. Kehkeh

Bukan apa, petang isnin tu start training di ST Francis, so aku kena monitor. Kena datang. Kalau aku tak datang, kalau ada apa-apa, aku yakin lah 80% aku kena call T_T Pastu, teringat mau jumpa transport's owner, ada group lagi mau masuk. Terus owner tu buat aduan lah sama aku, bilang boss aku ada call, tawar harga kemain tapi tak ambil, tak jadi. Boss aku tu. Dia particular sikit. Sabo je lah.

Pastu, semalam husb cakap, sunyi mau dengar suara Amoi, sebab 4 malam tidur sama kami, walaupun suara dia high pitch bikin bingit tapi sunyiii dia tiada. Hahaha Nanti lah ada masa aku update cerita kami. Aku sama Amoi banyak bergaduh ja sepanjang di KL ah. Hahaha Tapi gaduh gaduh pun dia mau juga sama aku. Suruh tidur sama Wada, nenek mami, pun dia nda mau. Bob bawa jalan pun nda mau, tapi kalau aku jalan sebok je nak ikut.

Pastu, masa balik tu kan mom aku jemput kami, terus kami singgah makan. Terus mom aku cakap, nenekmami ada nampak gambar amoi di facebook. Gambar Amoi tidur tu. Terus Amoi jeling aku, ' Hish, aunty Dayah ni kenapa kasi tunjuk sama orang lain? Kan Amoi cakap kasi mama ja tengok. ' Derr, nda kuasa aunty kau mau layan kau Moi. Gambar apa? Ni..


Macam lah ada orang kisah tengok Amoi tidur =.=""

Sekian. Kbai.


PS : Entry aku pasal Arianna tu punya banyak orang views. Padahal aku cerita pengalaman aku ja. Adalah 4,5 kali aku tweet dia (dan dia balas). =.="


No comments:

Hubby-Wifey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Been together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers