Nuffnang Ads

Tuesday, October 02, 2012

Ingatkan hilang

Assalammualaikum, dan hai.

Kelmarin pagi aku cari pendrive lagu aku. Sikit mau marah sebab aku syak husb yang ambil dan kasi pindah pergi kereta dia. Tahu lah sekarang Samat ada USB based player. *flipshawl

Aku tak lah tanya dia, terus ja pergi kerja. Dalam hati terfikir juga entah entah tertinggal di ofis. Sampai ofis, check, tiada. Okay, dirumah lah ni.

Tetiba petang Herman datang bagi pendrive tu. EH? Terus dia cakap pendrive tu kena simpan di laci dia. Mungkin diorang jumpa dan ingat dia punya. Sebab diorang tahu dia ada satu macam tu. Lepastu Herma teringat, pendrive dia ada tali tali. Dia check lah pendrive tu, ada nama Dayz. Terus dia terperasan itu aku punya.

Yang sebenarnya, pendrive gold tu ada dua ja pakai di ofis. Kami lah tu. Kak Tiny bagi. Hahaha Kbai. Tu je.



No comments:

Hubby-Wifey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Been together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers