Nuffnang Ads

Thursday, October 18, 2012

Oh Futsal!

Assalammualaikum and hai.

Lama nda tulis tulis boleh kah kali ni bersiaran dari HTC daku je?  Boleh lah kan.

These few weeks, aku agak busy dengan latihan futsal. Nda pandai main kan kenalah hari hari training. Futsal ni aku join sesaja lah represent AMC kan. Ceh. Sesaja?  Terpaksa!  Sebab tiada female. Tak I tipu je. I daftar sendiri. Haha

Pastu sandi betul lah ayeen cakap aku kapten female. Aku bukan kapten  female. Aku tukang urus je. Tak tak bukan manager juga. Yang kau nampak di instag attend meeting tu sebab aku wakilkan je bah.

Oh. Futsal tournament ni inter company punya. Sesama subsidiaries. Female ada 5 groups je:  AMC, Globinaco, Dunco, Likas Square dan CP Form.

While male teams ada 10 teams:  AMC, Globinaco HQ, Globinaco Kudat, Likas Square A, Likas Square B, Planetary Corp, CP Form, Dunco, Ming Kiang dan KKIPC sebagai jemputan.

Yang best kalau inter company ni, dapat jumpa kawan dari company lain. Sebab kami akan contact each other juga, contoh Glob akan hantar staff attend training, contact Likas Square kalau pintu pergi lobi tutup, hahaha so, mostly we knew each other.

Ada tu pernah dengar nama lah selalu cakap di fon lah beremel lah tapi nda kenal rupa. Kenal gambar dari sistem ja. Hahaha

Match tu Ahad ni. Di City Futsal Menggatal. Aku teruja lah mau main. So far Likas Square lah kawan kami training. Kami kan jiran senang runding. Kehkeh Nda pasal pasal aku add whatsapp Naseer Likas Square sama Sandra CP Form ah semata mata mau arrange match. Tetiba ada number Hasbi Dunco ah pasal match.

Paling kelakar. Kemarin Dunco bawa main di BSA. Tetiba tengok orang sebelah, Glob. Diorang okaylah office dekat dekat je.

Till then. Doakan kami menang plis,amin . Kecuali kau Yeen. Kalau kau baca ni mesti kau nda aminkan kan kan kan?  Kbai.




2 comments:

Unknown said...

Mesti dorang c kok, herman, daniel sm c alung rajin balik p main futsal d penampang tu kn. haha.

Beautydaffodil said...

No wonder la kawan sy cakap ada match Futsal intercompany. Last time badminton kan?

Hubby-Wifey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Been together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers