Nuffnang Ads

Saturday, April 20, 2013

20 Apr 13 : Rambling

Assalammualaikum dan hai.

With this kind of situation, yang depresi mau capai 3k seats sebulan neh, aku memang rasa mau pitam.

Seriously, memang tertekan tahu. Bukankah target utama to get more students, so shoulnt we just jangan nak busybodykan diri dengan hal remeh temeh macam harga bas bila beza dia cuma berapa ringgit. Eh. Oklah.

Sebab tu semalam aku down gila. Rasa mau fastforward masa ke 17 May bolehkah?

Sebab, unexpectedly dua bulan lepas aku tetiba je belikan tiket flight untuk 6 orang pergi KL. Parent, both my bros and kami lah. Saja mau main di Genting (?).

Lagipun, kebetulan sangat masa tu harijadi bapa (19hb) dan aku (20hb). 4d3n trip saja. Sikit lagi book pergi JB ah. Tapi adik balik lain lain. Ainal balik 19, malam sebab Isnin dia ada final exam. Ahai pula sambung sampai 28 hb sebab mau jalan dengan kawan dia. Nevermind la sebab ada cousin juga disitu. Lagipula aku mau ambil stok :)

Oh aku excited ja kalau mau cuti bah. Sebab seronok. Banyak plan tahun ni. Insya Allah, kalau adik grad tahun ni kami turun lagi ke PICC, ada rezeki ingat mau bawa nenek sekali masa tu.

Pastu, aku mau visit Lane juga dengan baby Iffat :)) Kihkihkih TAPI paling penting, aku ada wishlist yang mau dipenuhi. Next entry aku share ya. Mau minta approval Elma dulu. Hahaha

Oh lagi satu, kawan aku, ex roommate dulu bah,  dua tiga kali sudah pujuk aku ajar tuisyen anaknya. Tapi anaknya tu pandai bah sudah. Nombor satu dua tiga ja pun selalu. Sebab dulu aku kan pernah part time tuisyen dalam 4 tahun, masa tu dia lah yang selalu hantar aku pergi kerja. Aku mau tapi aku pun sibuk selalu. Kesian si Dhani nanti.

So, kamu lah kalau ada kenal siapa siapa yang pandai dan biasa ajar tuisyen, inform aku k, nanti aku kasi introduce. Requirement, mau yang pandai berbahasa mandarin dan boleh ajar math sains dan english in chinese sebab anaknya sekolah cina ya.

Buat masa ni, aku offer dia kalau anaknya ada masalah kerja sekolah dalam chinese, whatsapp saja aku. Anytime will do. No worry.

Oklah bai. Oh, ada lagi satu, mau ucap tahniah kepada blogger (ex) joannejuend for the newborn babygirl, isobelle. Juga ingin ucapkan have a smooth delivery untuk dua lagi kawan blogger yang sedang menghitung hari untuk bersalin, beatyjohn (1st baby) dan aimakaim (3rd baby).

Semoga urusan kamu dipermudahkan ya :))

Kbai.

No comments:

Hubby-Wifey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Been together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers