Nuffnang Ads

Monday, April 08, 2013

Entri ke #400: Ramb.lings

Assalammualaikum dan hai,

Monday Blues. Kau ada kena monday blues ke?
Aku hari ni tak.
Tapi penat, it is.
Bangun pagi tadi gila longlai okay.
Semalam balik rumah pun jam berapa entah.
Empat hari ulang-alik Kinarut- Poli, sampai rumah pun lewat.
Petang semalam, usai konvo adik celebrate dekat Gayang,
packing hantar cousins pulang Kinarut, lepastu gerak balik pergi Suria untuk family photo.
Lepastu celebrate lagi makan Pizza.
Sampai ABPBH pun aku missed.

Satu,
There's something about skroll, jubah, topi, bunga that makes me missed my konvo day. Oh, itu buat semangat mau sambung master berkobar-kobar. Jengjengjeng.

Dua,
Kenapalah aku cancel date sama Ona mau ambil beg ya di Suria ya. Kalau tak cancel, beg di tangan dah. Re-schedule lepastu terlupa pula. Astaga. Maaf ya umi iman.

Tiga,
Aku nak sangat tengok Yana S, Kilafairy menyanyi semalam tu. Tapi masa tu masih dalam kereta balik. Dengar radio je, Tapi arrangement musik nya jelek. Macam aku tak rasa rugi pun tertinggal.

Empat,
Neelofa tak menang langsung? OMG. Where's her fanatic fans?

Lima,
Harini banyak kerja office. Nanti pulang mau re-check, re-count items seller lain pula before diorang ambil balik.

Enam,
OMG I am so cannot wait for family trip to Genting next month. Cepatlah May cepatlah May!

Okbai.


No comments:

Hubby-Wifey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Been together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers