Nuffnang Ads

Tuesday, April 30, 2013

Hello May!

As Salam dan Hai,

May is coming weh. May woh! Ececeh apasal pula aku siok kemain kan. Sebenarnya, aku memang happy gila kalau May menjelang. Banyak cuti dan banyak makan kek. Hoho.

May

1 May : Labour Day
5 May : GE 13 // Birthday cousin - Ima
8 May : Birthday anakbuah- Aqish
11 - 12 May : Cousin   Awang hantar tunang
11 May : Ulangtahun Perkahwinan pertama bff - Elma & Kerel
17 May : Birthday Tomok
17 - 20 May : KL trip with familia - Genting!
18-19 May : Booth @ Hari Belia, Kompleks Sukan Likas
19 May : Birthday Shahrul
19 May : Birthday dad.
20 May : Birthday yours truly.// Birthday cousin - Usin
21 May : Birthday anakbuah - Icha
24 May : Public Holiday (Wesak?) // OT
28 May : Birthday bff's bf // Ulangtahun ke-3
30 May : Sambut Harijadi May Babies :)
31 May : Bungsu's birthday
31 May - 2 Jun : Bff's wedding  - Ieda & Lester
2 Jun : Cousin's wedding - Duwan
2 Jun : Highschool' friend' wedding - Ikin (Macam.)

Hrm. Ada lagi yang terlupa kah ni ah? Sebenarnya aku mau bagi link ke entri aku tahun lepas dan lepas lagi. Tapi malas lah. Nanti kamu baca kamu terperasan aku ada janji mau tulis mana entri entah, tapi sampai sekarang tiada. Kahkahkah

Banyak ja wishlist aku sebenarnya. Tapi sudah tua macam ni, wishlist should not be wishlist, it should change to 'to-do list'. Kalau wishlist, nanti seolah aku mengharap orang lain yang tunaikan pula (?). Kalau to-do list, sendiri mau sendiri kena usaha. Besar bezanya. Contoh, my wishlist, aku mau kereta Audi sebijik. Nama pun wishlish, pok silap lah aku time birthday aku nanti ada Audi di rumah. Haha Tapi, kalau aku masukkan ia ke dalam to-do list, nah mesti aku usaha sudah survey harga, kumpul duit, dan beli. Ceh. Aku random ja lah sebut Audi. Kereta Audi pun aku nda kenal weh. Kau letak Proton Wira, Mazda R7(?), Ferrari sekalipun, aku tetap panggil kereta. Tak reti bezakan. Car is just a car.

Aku ada keinginan untuk bercuti ke Phuket, ke Singapore dan ke Jogja (kenapa Jogja? Hey. Itu kampung S07 tau tau.). So, kena kumpul duit dan kerjakeras untuk itu. Mau seriously with the business, sekarang aku on-off sebab ada kerja sepenuh masa kan. Kadang orang mau beli mau datang rumah tengok, tapi aku hrmmmm pulang pun jam 7 malam. Kahkahkah Aku mau buat rumah juga dalam tahun ni. Kalau boleh, by end of year, berdiri sudah tiangnya. Paling desperately, aku rasa aku mau baby (ies). Boleh ke tamak, mau dua sekaligus? Twin ke apa. Kahkahkah being ridiculous. Harap birthday tahun depan, ada sudah baby berlari. Err, berlari?! Lols. Kau ni kenapa. Hopefully jika aku baca entry ni tahun depan, I already have a baby to call my own. Insya-Allah and amin. My road isn't easy, you guys.

Paling penting. Doa baik baik untuk semuanya. Semoga urusan kita semua dipermudahkan. Gitew. Aku tinggalkan kamu dengan gambar poyo ini. Semoga tidak muntah. Okbai.

PS : Aku kan suka selfca. Hari-hari Bob check phone aku mesti ada gambar aku selfca. 'Pandai eh sayang berlakon buat muka sedih.' Lols. Umur 28, perangai macam 8 tahun. Pastu dia suka kacau. Kalau dia drive, dia nampak aku selfca, baru aku mau snap, dia sengaja belok kiri kanan, supaya gambar kabur. Jahat gila. Lagi satu, kadang bila dia nampak aku buat shot macam di atas, dia pun pandai kontrol di tepi. Sebab dia tahu aku snap mesti tergambar dia sekali. Contohnya gambar pertama tu. Poyo gila bertrip model. =.="



No comments:

Hubby-Wifey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Been together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers