Nuffnang Ads

Saturday, May 18, 2013

Genting #1

As Salam dan hai,

Reached Genting safely at 6pm. Sebab after airport, turun KL jumpa Boy di Ampang untuk bahagikan penumpang. Eheh 2 kereta lah naik Genting. Lambat sikit bertolak sebab singgah makan di Taman Melati untuk makan.

Mau dijadikan cerita. Semalam aku google jam berapa theme park buka. Masa tu jam 12mlm dah. Sekali punya sa*tan, keluar di google kisah seram di genting. Di first world hotel pula tu.

Pastu bongoknya diri ini sebab baca. Pastu malam tidur takut suruh (paksa) Bob peluk. Dush dush.

Takde apa sangat seram pun ceritanya. Tapi hotel memang ada macam tu lah kan sebab bukan hari hari hotel penuh. Kena lagi yang macam first world ni sampai 6000++ bilik. Tingkat pun sampai 28 tingkat ah. Kami ni nasib tingkat 16 ja. Pheww.

Aku kan ada pengalaman pengalaman seram sikit kalau bermalam ni. Aku tak boleh tutup lampu, nanti kena tindih dan mimpi bukan bukan. Jadi dirumah pun kalau mau tidur, berhabis aku baca doa tidur doa elak mimpi buruk, basuh kaki, dari jam 8 malam lagi. Inikan pula di tempat lain. Macam macam doa sudah aku baca sementara mata lelap.

Tiada apa apa gangguan sangat pun. Biasa saja.

Oh. Nasib bila aku google balik guna keyword genting operating hour, baru dapat info betul.

What? Jam 9am buka? Alalala belum mandi lagi ni tau. Mana boleh rugi. Berapa jam ja ada, sebab lepas check out turun KL sudah balik.

PS : belum apa apa boleh pula terbeli kasut di CR. Biru. Lawa. 20% discount. Tapi lucu, sebab aku try blue pastu pink pastu nude, pastu okaylah saya ambil pink. Tengah SA packing, eh eh saya ambil biru lah. Pastu dia senyum. Tapi dengan kawan dia mengomel dalam cina. Kejap biru kejap pink, dia bilang. Haha Aku malas mau sound yang aku faham tu umpatan. Biarlah diorang pun penat kerja :))

No comments:

Hubby-Wifey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Been together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers