Nuffnang Ads

Thursday, May 16, 2013

Selamat Hari Guru!

As Salam dan hai,

Hari guru eh hari ni. Aku ingat few years back, time macam ni aku baru mau try contact seorang cikgu favourite di sekolah menengah, only to know that dia koma akibat komplikasi selepas bersalin. Beberapa hari lepas tu, dia meninggal :(

So, since that aku tak berapa gemar dengan hari guru. Sebab cikgu yang satu tadi tu, dia antara cikgu favourite dan aku (and the girls) tak pernah miss wish dia even after we graduated high school.

Why we love her ? Simply because, she's the only one who listen to us while others ignore us. She's the one yang trust kami ketika semua orang err hate us?!

Kejap aku coba cari gambarnya k. Dia guru penasihat Kelab Pengguna. Me and the girls adalah ahli kelab pengguna since err form 2 kot. We were lost and hate masa persatuan, until she show us the way :')

Thank you cikgu Norhayati. Jasa cikgu kami kenang sampai bila bila. 

Tapi sekarang aku sambut balik Hari Guru sebab aku baru perasan Jani cikgu rupanya. Haha

Selamat Hari Guru kepada semua guru yang memberi tunjuk ajar, dari Tadika Kin Kiau, SRJK Kin Kiau, SMK Kinarut, Unitar, juga kawan kawan yang berprofesion guru.

Ada episod kedua sempena hari guru (kalau rajin..) lols.

No comments:

Hubby-Wifey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Been together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers