Nuffnang Ads

Friday, September 20, 2013

Cobaan Buka Kereta

Salam dan hai,

Semalam aku temankan mum pergi Giant. Bapa outstation. Sebelum Giant, singgah makan di warung-warung open space sebelah Giant Putatan tu. Lepas makan, aku suruh mum masuk dulu, aku mau simpan tapau dalam kereta.


Sampai di kereta, aku tekan alarm. Bunyi tapi nda terbuka. Eh? Cuba lagi. Bunyi tapi nda juga buka. Aku try lagi. Eh kenapa ni. Alah, nda kan alarm rosak. Bunyi pun sayup ja. Olohh janganlah rosak :( Aku pergi belakang kereta mau tengok lampu hidup nda bila tekan alarm. Mungkin bateri problem ni. Eh eh. Wait a minute..


Tengok sebelah kiri. Eh?!


Ok bai lah. Ini bukan kereta aku. Kereta aku selang satu kereta lagi. T________T 


PS. Patutlah aku rasa pelik kenapa ada kereta di tepi aku ah. Bukan aku park paling hujung kah tadi. 
PSS : Yang aku coba buka tu kereta orang lain. Gila. Sumpah sebiji kot. 
PSSS : Syukur Alhamdullilah kejadian di malam hari. Harap-harap lah semua orang butakan mata masa tu.



2 comments:

rose farina said...

Hahaha..dayah, kejadian sama pernah berlaku dengan kami. Sana 1B dan peliknya bila tekan alarm kereta sebelah pun terbuka. Siap simpan barang lagi dalam kereta kemudian baru perasaan, eh sejak bila kita ada kucing goyang goyang kepala di dashboard ni.LOLL

Nurul Says said...

teroknya kau ahaha..

anyway thnx katakata semangat yg ko tinggalkan di page ku xoxo

Hubby-Wifey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Been together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers