Nuffnang Ads

Tuesday, January 17, 2012

Masa Bersosial.

Buka belog kawan tadi, nampak dia update pergi Pulau Manukan. Macam seronok je. Tapi manalah aku ada masa mau pergi sana. Lagipun zon-zon berair dalam memang zon larangan aku. Tapandai berenang dan fobia pada depth of water. Bhahaha.


Hari ni memang stress sedikit. Pasal sister company yang bikin panas itu. Terus tiada mood bekerja dengan tekun. Bekerja ya memang lah, tapi ketekunan itu hilang. Mengantuk lagi. Tiba-tiba terfikir mau bercuti. Kan Tahun Baru Cina ni kami cuti 8 hari. Dan..


DANG!!!!


Trip to island with colleagues!! Yeayy. Seronokkkkkkknya. Kebetulan, pejabat sebelah ni tour agency dan pernah arrange another colleagues punya trip.


Tapi trip will be on 5 Feb 12 :) Sebab cuti CNY banyak anak perantau disini balik kampung. Pffft.


We'll be collecting RM 35, including Return Boat Trip, Jetty Fee, Island Entrance Fee and Food. Will do bbq for lunch :) TERUJA SANGAT.


Last I'm on Island Trip is maybe more than 15 years ago. Why 15 years ago? Sebab masa tu nek ben masih ada lagi :) Lama kan. Aku memang mengelak aktiviti air atas dua sebab disebut di atas. Selain itu, aku juga fobia pada ikan hidup. So aku takkan teruja tengok ikan berenang melompat dan sebagainya.


Jadi, aku rasa azam aku akan di alter sedikit tahun ini. Untuk bersosial sedikit akan masuk dalam misi aku tahun ni.


Mungkin akan aturkan reunion bersama schoolmate dahulu. This is a good time. Mahu 10 tahun sudah left school kan. Mungkin juga akan aturkan bachelorette party untuk bestgirl yang akan kahwin bulan Mei ni.


Mengenang kembali tahun lalu, rasanya aku terlampau berada di AMC sahaja. Bersosial dengan staff trainer dan student sahaja. Lepastu bekerja, tiap bulan OT macam apa saja.


Eh eh kan ada ku tulis tahun lepas bahawa aku deserve one fun day every month. I dah janji pada diri tawww. Sekian.


PS: Is there any suggestion on fun activiti yang boleh dibuat di pulau? Oh, we're going to Mamutik ya. Around 10 to 15 pax kot.

posted from Bloggeroid

No comments:

Hubby-Wifey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Been together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers