Nuffnang Ads

Wednesday, January 04, 2012

Page 4 of 366

Pertama kali nampak PAGE 1 OF 366 di trending topic Twitter. Sungguh lah bengap ingatkan itu sebuah buku ka apa kan. Rupanya, 366 itu kan bilangan days in 2012. Page 1 of 366 maksudnya mukasurat pertama di antara 366 hari ni. Cool. Tahun ni February ada 29 hari =) Lagi cool.

So, there it is. After 4th days of 2012 barulah berkesempatan meng-update sesuatu disini. Guess after January orang dah malas nak kira page what from 366 kan. Ahaha These few days were good. Busy as usual, of course. Tiba-tiba rasa bersemangat. Setiap kali kelas start, biarpun sibuk tapi feels good. Sebab tahu akan ada banyak lubang untuk cari duit. Kalau rajin. Hepp, mesti rajin. Insya-Allah. Mesti rajin tauu tauu.

Kita tak kan tahu rezeki/ peluang akan datang kan, so apa yang ada depan mata harus grab cepat. Kau tak grab, orang lain grab woo.

And also, I just cutted my hair. Gila lawa aku rasa rambut hari tu macam dah awesome sangat. Entah kenapa tiba-tiba aku pergi potong pendek macam watdehel betul lah. Bob kata, next time jangan potong sana lagi. Its just hair, will grow juga kan. Tapayah nak kecoh sangat.

Today I am on my shift. As usual. 9.30 to 6.30. Tapi aku datang awal juga tadi. Siapkan sedikit report for GBT Meeting. The excitement of starting having the class is undescribable lah. I know after this aku akan balik mengadu-domba sibuk penat banyak kerja dan sebagainya disini, tapi adrenaline aku rasa nya dah mem-boost kan jiwa aku. (?!) Buat aku rasa WAHH EKSAITED EKSAITED (O_o)

LOL lah sangat kan.

Kelmarin aku terfikir, bahawa aku ni agak terbuka juga. Nah, mesti orang fikir bukan-bukan as in terbuka dalam hal 18sx sahaja kan. Tak. Maksud aku bukan itu. Open-minded/ Terbuka bagi aku adalah, kemampuan untuk menilai sesuatu dari sudut berbeza. Dari sisi lain. Aku selalu fikir sesuatu dari sudut lain. Selalu, bukan setiap masa, okay. So, keterbukaan aku dalam menulis apa-apa perkara di kepala aku harap tidak disalaherti kan oleh orang lain. Mohon janganlah terus jump into conclusion that I am this and I am that.

Sometimes, I just wrote what I thought. Tidak bermaksud apa-apa pun.

PS : Now, after reading to the end baru you guys notice yang there is nothing significant here kan. I have so many to write, but too lazy to update. Dekat draft ada banyak entri tak habis tulis T__T



No comments:

Hubby-Wifey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Been together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers