Nuffnang Ads

Friday, January 18, 2013

Our Little Secret :)

Assalammualaikum, dan hai, 

This is my humble little business ya. Apart from my part time teaching for government training, and also doing some books for the training, which earns me  extra ‘something’ every month. Me and my bff is selling some of awesome Bawal Manik. It starts when I’m having a hard time looking for tudung bermanik for dinner. And, it turns out rupanya most (98%) tudung bermanik yang aku jumpa di KK adalah mahal, 58++ ke atas. Ada juga murah, online tapi. Campur postage sampai juga 60++. Geram memang geram. Nda lah aku sanggup beli semahal itu.  

Rupanya ada satu kawan ni jual tudung ni juga, jadi aku beli lah untuk aku. Last-last aku fikir beli sekali harung terus lah, and then jual balik yang lebih dengan harga murah sedikit. Kongsi modal beli sikit dengan kawan, nasib dia setuju. So, basically its ours little share :) Kalau ada rezeki, ingat mau teruskan lagi. Beli mana-mana tudung yang cantik sekali harung, lepastu balance tu tolak murah-murah sama kawan-kawan :)

So, kasi pendek cerita, tinggal ini sahaja yang ada. Mana tahu kamu mahu kasi asi-asi juga pakai Bawal Bermanik kan. Macam si bimbo disini. Ehem. Beli 1,2 ja lah stok untuk majlis kahwin kenduri kendara ka. Kalau pergi kerja, ermm overlah. Tapi boleh juga. Untuk makluman, ini first time aku beli dan pakai Bawal Manik. Kahkahkah so bimbo and so outdated kan. Next time, aku beli halfmoon lah ah.
Saiz : 100cm x 100cm
Manik di bahagian kepala tudung dan di bahagian hujung tudung
Harga : RM  45 *yang RM38 punya sudah sold :')





(Full info di sticky entry ini : Bawal Manik - RM45 )

Ada yang kamu berminat?  Harga memang RM45, tetapi untuk kawan-kawan yang baca belog ini, harga RM45 itu termasuk satu inner neck. Kamu sms/whatsapp ( 014 958 4245) lah aku kalau minat k. COD atau boleh juga datang Likas Square untuk ambil. Untuk kawan-kawan dari belog sahaja k. Sebab yang baca belog ni kawan-kawan aku ja pun. Kalau kamu nda determine mau yang mana, datanglah tengok apa yang ada k. Kahkahkah Hey, saya serius ni.

Oh lagi satu, kalau kamu beli awal, kamu ada chance pilih inner yang cantik, orang belakang memang selalu nda ampit yang cantik :) Oh ada lagi ada lagi, kalau kamu nda berminat bawal manik, prefer yang simple, boleh tengok chiffon shawl sama si Az (noelazamira.blogspot.com). RM15 sahaja. Kain lembut, mudah dibentuk, macam mana aku tahu?Sebab aku sudah beli satu. Hahahaha Komen lah dibawah kalau kamu nda kenal si Az, sebab blog dia rasanya private kot. Order dengan aku pun boleh, nanti aku forward :)
Sekian. Belilah sebelum yang cantik-cantik sudah dikebas ya. Sebab, next order kalau kami ambil, mungkin jenis lain sudah. K?
 

No comments:

Hubby-Wifey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Been together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers