Nuffnang Ads

Saturday, January 19, 2013

That's it?

Assalammualaikum dan hai.

So, that's it? That's how we gonna end this? Fine. Fine with me if that's fine with you. Eceh. Kemain emosi. Tak, tak, tak gaduh dengan sesiapa pun -.-'

Yang sebenarnya MP3 Modulator bucuk ai dah damage u'olls. For something yang bought for RM19 and digunakan mahu 4 tahun, its totally worth. Itu satu-satunya barang dari Atoz yang aku bawa. Dulu, kami bertiga adalah kawanbaik. Aku, Atoz dan MP3 modulator itu adalah bff. Sama-sama ketawa, sama-sama menangis. Kini semuanya tinggal kenangan sahaja. Peh, gila saiko.

Tadi pagi aku cucuk dia senyap je. Aku cucuk lagi dengan sedikit ganas. Ehem. Langsung tiada on lampu. Lalu hati kecil berkata, eh eh tenape ni cayang? Kahkah Sambil driving sambil aku cabut modulator tu, cam pelik je. Sikit termelilau kereta sebab check tu mp3. Sampai ofis, lepas parking, terus teliti baik baik.

Alamak, tercabut lah. Bahagian power dia tertinggal dalam pencucuh rokok tu. (PS : Hebatnya kuasa rokok, sampai dalam kereta pun disediakan tempat untuk cucuh rokok, buang puntung rokok. Kata rokok berbahaya. Merokok sambil memandu lagi merbahaya, kan? :) ) Jadi, aku dah stress. Mana lagi mp3 tu sudah rosak, mana lagi aku mau pikir cemana ah mau clearkan hole tu. Nda bahaya kah ada benda terstuck di dalam tu. Gua cuak babe. Kereta belum habis bayar neh, masih mau pakai lama. Hahahaha

Steven kata, boleh cucuk guna ragum tirus tu je. Wah, nda rosak kah tu? Kah hantar kedai lagi bagus? Tapi nanti pengusaha kedai workshop pandang sinis kat I, ek eleh cewek comel ni, benda cenggini pun mau hantar kedai ke, dirumah tiada ragum ke apa, creative lah wei, harap muka je lawa. Hamboih. Sesedap hati bikin dialog cenggitu. Tampar plis.

Ni hah kamu tengok, *silatunjukmukasimpati*

Any ideas?


Bye sayang. We are never ever getting back together. Ever.

Kbai. Selamat berhujung minggu :)


No comments:

Hubby-Wifey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Been together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers