Nuffnang Ads

Saturday, January 12, 2013

Ramblings : pore pack pore pack

Assalammualaikum dan hai.

You all know lah kan how obsess (or crazy?) aku sama pore pack. Ala yang lekat lekat di hidung tarik blackhead whitehead tu.

Kalau aku pakai, aku tarik kuatkuat lajulaju lagi. Selalu aku recommend orang, hey beli lah jenama watsons, the best. Tau kenapa the best, ia cepat kering dan kuat melekat. I dont know lah kuat melekat is a good or bad features, tapi saya suka. Kehkehkeh

Aku baru ja beli lagi last week. Lama sudah habis tapi tak terpergi watsons jadi belu biore ja asal asal asi konon. Sekali bikin gerigitan sa mau watsons punya juga. Bila pergi last week tengok tengok tiada di rack. Ahh kecewanya. Dengan langkah longlai bayar item lain di kaunter, terus cashier tanya membership. Hulur kad, terus dia hulur leaflet tanya kalau mau belu barang promo. Tetiba ada tu pore pack, terus aku excited tanya 'saya mau ini tapi tiada ni kan?' Sendiri tanya sendiri jawab ah. Kelasss. Rupanya ada di kaunter. Terus borong. Hohohoo!

Jadi kamu fahamlah waktu senggang aku buat apa kan. Kahkahkah Terus kalau aku pakai, bukan takat di hidung ja, letak di dagu dahi atas bibir lagi. Sekali aku terlekat terlampau di bawah dahi, kena sikit di eyebrow, masa tarik tu, ohmaigadd bulu kening pun tercabut sekali. Pengsann tengok kening begitu rupa.

Biasanya lepas tu aku pergi check lagi pore sheet tu, mau kira berapa yang tercabut. Terlampau oh kan. Tadi masa aku buat pore session, nenek aku tanya ah kenapa muka kau? Dia nampak lagi aku suluh suluh pore sheet tu dia tanya lagi, apa kau suluh tu.

So di entri ni aku saja je promo watsons punya pore pack tu bagus. Lagi satu, sebelum pakai tu mesti cuci muka dulu. Lepas pakai pore pack tu terus pakai pure marine collagen punya mask k. Bagus tu.

Itu saja. Kbai.

No comments:

Hubby-Wifey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Been together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers