Nuffnang Ads

Wednesday, October 02, 2013

Rambling Selasa

As Salam dan hello,


Tadi balik dari outing baca nih sikit ; Mia Sara sudah 8 tahun pula. Eh eh dah besar. Samalah macam Amoi. Aku lupa people do grow up. Haha


Last week aku kan bercerita sama Nurul.


Nurul : Pasni aku mau register Amoi sekolah sudah.
Me : Oh. Dimana lah lepas dia SmartReader ni?
Nurul : Darjah 1 sudah tu Dayah. Terpaksa urus cepat.
Me : Wha..? Berapa umur Amoi tu? Kenapa dia Darjah 1 pula?
Nurul : 7 tahun bah sudah dia tu tahun depan.
Me : Eh, bukan 5 tahun ka baru? Oh itu tahun lepas.
T_____T


Foine. Patutlah mulut dia potpetpotpetpotpet ja selalu macam orang tua.


Cakap pasal Mia Sara pula. Beberapa minggu lepas aku baru potong rambut.
Rimas okay panjang dan lebat. Bila pakai tudung rambut tu membonjol besar.
Aku potong pendek sikit. Sampai rumah mentua, budak-budak nampak Aunty Yaya diorang ni,


Amoi : Eh eh Aunty Dayah macam Mia Sara lah. Kenapa potong rambut?


Vavavava, kemain pembodekan cakap diriku seperti Mia Sara. Rambut je kot. Pastu kemain tanya kenapa aku potong rambut. Dah macam boss aku pula. Plis lah Moi.


Cerita lain lagi. Kamu tengok AF? Aku jarang. Firstly tengok aku memang nda berkenan sama Aishah. Sibuk sangat bagitau dia adik Aliff Aziz. *tangan di bahu mata ke atas* Tapi setelah tertengok berapa kali, ok fine suara dia sedap. Better dari abang dia. Hahaha Yang okay sana tu Aishah sama Nona kali kan. Irmisa macam tergelincir juga kadang-kadang. Tapi ehem yang Nabila kah tu yang nyanyi lagu Tomok tu, alahai menyanyi macam kita nyanyi nyanyi di karaoke tu. Macam tiada passion mau menang T_T


Sekian terima kasih.


1 comment:

Cinoi said...

YHehehe bagus lagi kau ada tau lagi penama2 AF. aku belum lagi tengok.

Hubby-Wifey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Been together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers