Nuffnang Ads

Tuesday, May 24, 2011

Emosi tidak stabil.

What's wrong with me??
This few days, I felt extremely misserable.
Buat apapun semua tak menjadi. Semua rasa macam WTH,WTF,S*** and what-else cursing word ahh??!

Rasa nak marah orang saja. Rasa nak sepak orang saja.
Saya rasa panas serta menyampah nampak orang. Macam nak kata whatsoeverImalasnakcakapdenganyousotalktothehandplease.
Urgh. Kenapa?

Lepastu rasa malas sangat.
Tak kata diri rajinlah sebelum ini, tapi tak jatuh di kategori malas lagi kecuali kali ini.
Tak kata juga diri perfect tapi less-mistakes lah before ni
This few days sahaja rasa hidup sangat messy.
Haiihh.

Paling suck;
I nak makan Nasi Lemak sabtu lepas, boleh pula langsung tiada jual??
Even di Tamu Kinarut pun TIADA! Bob sampai pergi Sabindo cari pun tiada.
Okehh fine, Ahad I shift I makan kat Kejora
Pastu I macam ternganga tengok Nasi Lemak tidak dijual pada hari itu?\
WHYYY?? I tanak mee, mihun tu semua la.
Okeh okeh I tukar makanan lain la.
Udang? Nak cari udang untuk masak sambal.
Guess what? Udang pun tiada dijual.
Nasiblah bila saya balik Kawang, mentua ada masak sambal udang,
macam faham je, kalau tak I nangesss.
Tak puas hati lagi.
Okeyy petang nak makan burger.
Bob pun pergi cari kat Sabindo.
Pastu TIADA.
Wohh wohh ini sudah lebihh.
Banyak-banyak hari kau tak tutup, hari saya nak makan juga lah hari kau tutup ye.
Tolongg lah bekerjasama dengan hidup saya yang critical ini, food-love.
Malam saya ajak adik pergi cari juga burger tu.
Walaupun, terpaksa menunggu lebih 40minit untuk burger ayam cheese 3 biji.
Kenapa lambat?
Tak, customer dia sikit. Saya yang ke-3 dari 6 orang.
Yang buat dia lambat??
Okehh, pernah nampak orang buat burger sebiji-sebiji??
Memang sebiji. Sampai I kerut-kerut kening fikir apsal dia tak masak semua daging ini sekali dan buat semuanya sekali kan?? Kan boleh muat 6 ketul daging tu kat pan.

It's 3.56 am in the morning, and saya pun taktahu kenapa saya taktidur lagi.
Tak ngantuk. Tiada mood bekerja esok. I was too tired being blamed for other people mistakes. It starts to feel doesnt worth.

I bet, banyak yang macam saya. Tak suka kerja sekarang, tapi sebab ada komitmen kewangan bulanan, maka harus kerja. The fact is, we cant afford to be jobless nowadays. At least, I cant. T_'T

Hrrm, ada offer lain,tapi..

fikir dululah.


No comments:

Hubby-Wifey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Been together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers