Nuffnang Ads

Friday, May 20, 2011

Yeap, hari ini harijadi saya.

What could be worse than wake up on your birthday morning and caught with flu. Yes-- Flu, my friend. Can even feel the tonsil tumbuh mekar di rongga toraks. Wahh, ayat berbaur kedoktoran di pagi-pagi T_T

Wooh, betullah itu. Beneren kok, ini memang harijadi saya =,) Nothing to hide, nothing to be ashamed of, and hell yeah--I AM OFFICIALLY 26 TODAY.


Happy 26th Birthday, Ms Noorhidayah J

Dua puluh enam adalah angka yang besar. Jika purata hidup manusia cuma 50 tahun, saya dah hidup separuh dari tahun-tahun itu. Saya bersyukur masih bernafas ke hari ini. Thank you, Allah the Almighty.

Bob beria-ia nak belikan kek dan buat celebration. Saya kata tak apa. I've not been celebrating my birthday since..since I don't know when?? It's just birthday. What the most important is I live the other 365 days happily and in a good condition. Weehoo~

Yang I rasa sangat lucu, Bob siap tunjukkan resit kek ni. Dia kata, esok sayang pulang sayang singgah amik kek sayang d Multibake ahh. Ehh jap jap, ni kan besday I, apesal I amik kek sendiri ni? Ini tidak adil. To be honest, I didnt expect any cake--not a cake lover anymore.

The 2nd funny part, saya nampak dia minta tulis kat atas kek tu camni tau, hbdy isteriku yang tercinta. WTH?? What the hell is hbdy???! Berkerut muka I baca, then dia kata ohh I kelamkabut sampai salah tulis. LOLOLOL =') Thanks, anyway B.

The next dialog camni, Bob pergi order tu dengan kawan dia. Lepastu, dia sempat kata kat kawan dia, Kita pergi Multibake la, bini aku tidak mahu makan Southern' cake. Pastu, Tayo kata, ehh kenapa?? Bob jawab, kan ex-gf aku dulu kerja Southern, bini aku bersumpah dia nda mahu makan apa-apa dari Southern. Wooii, manada saya cakap sumpah-sumpah macamtu. Fitnah eh.

So, on my 26th birthday ini, saya cuma berharap dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan diberi kesihatan serta kehidupan yang baik. Lebih dari itu, rasanya tak perlu sangat.

Dan, kepada yang wish birthday d Facebook saya itu, iyya thank u banget dehh, this entri for all of you, muuah muahh.


Ini senarai yang wish birthday di FB lah ni. Your name on the list??!

Thank you so much for the wishes. I wish your wishes for me will come true. Hihihi =') Main tipu pinjam wish orang.

Yang mengada wishes I cepat dapat baby tu, AMIN-AMIN-AMIN dan Isya-Allah. Lepasni sila pm I ye siapa-siapa nak bagi tips mendapatkan baby, tips Adeq bagi tidak berkesan LANGSUNG. Harap maklum.

No comments:

Hubby-Wifey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Been together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers