Nuffnang Ads

Wednesday, May 11, 2011

Welcome to the Belog. Officially M-I-N-E!

Sebelum ini, saya dah ada 2 belog tetap. Satu yang rasmi dan di-share kepada rakan taulan. Satu lagi untuk SAYA sahaja dan tidak di-share kepada sesiapa kecuali stranger. Sebab, ada waktu kita nak privacy dalam bercerita. Ada benda saya tak cerita pada orang, tapi saya nak orang tahu,tapi taknak tahu dari saya. Hihi Malu.

Belog sebelum:

http://www.noorhidayahj.blog.com/

Belog sebelum sebelum:

-secret-

Haha Gotcha.

Tapi betul ehh belog yang secret ini memang ada dan wujud. Hihi malu lagi.

Okay, sebelum ni saya memang guna blogger.com. Kat sini senang nak edit template, letak nuffnang ads, google analytics dsbg. Better usage la. I'd tried wordpress, blog.com and lupa yang satu nih, but it didnt offer usage just like this, that's whhhyy I lovee blogger.com.

Hihi

Till then, will continue later.

No comments:

Hubby-Wifey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Been together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers