Nuffnang Ads

Friday, May 20, 2011

Terima kasih para pencinta.

I received more than 45 wishes today. Thanks to ALLLLL the wishes. Saya harapkan doa-doa anda semua makbul, Amin.

Saya mengambil masa untuk membalas semua comment/wishes di FB saya, walaupun tak penting sangat bagi orang lain, tapi saya tak. It mean a lot to me. Sangat bermakna/ Rasa diri ini dicintai. Ecehh.

Birthday kan setahun sekali. Bila lagi nak perasan jadi artis?? Inilah masanya!! Kahkahkah

Hah, yang ini tiada kaitan dengan entri. I baru tahu fingertac bell tu ada karan-karan sikit. Tadi petang saya tekan nak keluar, lepastu I macam tergamam 2 saat sebab terasa jari-jemari kebas. I assume saya terkena sedikit karan mungkin dari wiring or what so ever stuff la kan. By the way, saya sekali dah kena memang trauma selamanya. Sumpah wehh Saya taknak tekan bell itu lagi bila nak keluar. Saya sanggup tunggu orang lain keluar. Macam tadi.

Tadi saya nak keluar lagi selepas insiden pertama. Nak hantar streamer pergi store room. Lepas tu beria-ia bawa cikgu Edmund, sampai depan pintu, toleh belakang. 'Cikgu tolong tekan.' Wahh mengada-ngada.

Kemudian, saya bagitau cikgu, saya kena karan tadi jadi saya takut. Cikgu tidak apa, tangan cikgu sudah keras, tidak terasa itu karan. Kurang sopan betul kepada yang lebih dewasa.

Hahh cerita ini ada kaitan dengan entri. Err, tiada sangat sebenarnya. Cuma terima kasih banyak-banyak lah kepada yang mendoakan saya cepat dapat baby itu ahh. Kamurang ini cakap ikhlas atau perli saya?? Jahat ohh.

Anyway, thanks to you all. Till then.

No comments:

Hubby-Wifey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Been together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers