Nuffnang Ads

Friday, August 09, 2013

Selamat Hari Raya Aidilfitri

As Salam dan Hai,

[sticky until 9/8/13]

Esok selasa aku start cuti dah. Tak perasan pun aku apply on 6/8/2013. Sebab awalnya aku cerita dengan keliks aku just follow cuti raya yang official ja. Tetiba pula aku apply cuti 2 hari before kan. Gila semangat kah apa.

Bukan semangat. Tapi banyak mau mengemas. 

Kebetulan, semua staff dikehendaki masuk kerja 12/8/2013, yakni raya kelima. Ceh konfiden ja raya kelima ah. Bukan kebetulan, tapi boss memang bagi 'peringatan mesra' cuti sampai 11hb saja. 12 Aug kelas untuk Diploma bermula. =.="

Kalau aku di rumah aku memang nda lah ada masa membelog bagai. Paling paling twitter dan instag saja. Nda kuasa aku menulis macam macam waktu balang kuih belum ready.

Baju raya kami biru. Biru BN. Tahulah baru 2,3 bulan lepas election kan. Raya tahun ni nda membuat baju. Beli ready made. Sibuk. 30/8 nanti jalan pergi KL hantar adik sambung belajar. So, open house kamu mungkin minggu ke 2,3 raya, bersekali dengan kenduri kesyukuran ; adik ke-3 baru mau konvo, dan adik bungsu sambung degree. Lain keluarga lain rezeki dia :')

Selamat Hari Raya Aidilfitri, kawan-kawan. 

Kawan-kawan twitter, bloggerama, rakan blogger, rakan instag, rakan FB, dan anda yang membaca belog ini, terima kasih banyak-banyak. (PS : 2,3 minggu ni ada bertambah follower. Ya Allah, terima kasih lah follow saya, entah apa kamu baca disini ni, malunyaa *tutupmukadengantapaktangan* -.-" )

Maaf Zahir Batin ya semuanya. Maaf dari hati paling ikhlas atas segala silap dan salah. 
Saya manusia biasa saja, ada masa memang terkhilaf perbuatan dan tutur kata, jadi maafkanlah ya :)
Mana-mana yang terasa hati, berjauh hati, berkecil hati dengan saya ; saya minta maaf dan tolonglah jangan berhenti jadi kawan saya. Eh eh eh.

Yang dekat, bolehlah datang beraya dirumah family di Kinarut. Whatsapp sebelum datang. Takut masa tu kami dirumah mentua pula. Takk, kami lakibini nda bergaduh mau beraya rumah mana, rumah kami dekat saja. Tapi raya pertama, Insya Allah memang dirumah Kinarut :))

SELAMAT HARI RAYA.

Be safe, behave.


Lots of love, 

No comments:

Hubby-Wifey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Been together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers