Nuffnang Ads

Friday, August 30, 2013

Severely : Hongki & Mina

As Salam dan Hai,

Aku terminat tengok We Got Married (Global) ni sebab si Mina ni comel.
Pemalu ni.

I dont know tapi dont you think this is sweet?
Tengok video ni.
Aku rasa Hongki ada suara yang sedap dap dap

Oh lagu ni tajuk dia Severely by FT Island.
Mina ni artis Jepun, Hongki pula Korean's FT Island
Nda, FT Island ni sebuah band, bukan yang menari-nari ya
Diorang dikahwinkan olok-olok dalam rancangan WGM
Bukan serius kahwin lah, cuma diorang live together dan buat aktiviti sama under one roof,
I dont think they sleep in the same bed, rancangan ni dirakam ya,
Yang kita nampak berdua ja, tapi jangan lupa ada cameraman dengan crew sekali sana :)

Lagu ni sedap dan touching.
Ni lirik yang telah diubahsuai oleh Hongki untuk last day diorang as husb-wife.
Mina pun pernah bagi surprise main piano lagu ni.

Enjoice.
Jangan fall in love ya.

Hongki sang to Mina on last day

Mina sang to Hongki as a gift 


--
When Mina was born
I didn’t exist in this world
When Mina was growing up
I lived without knowing
When she heard my song
She didn’t know who I am
When I was going to meet Mina
I didn’t know you
I feel like you’re the only one who finds me
I’m always looking at you
What should I do? I can’t live without you
Terribly so terribly
I loved you
The word goodbye is so difficult
That makes me to hesitate
Without opening my mouth
Terribly so terribly
I’m getting over you
Deeper than the wounds
You stay in my heart

I can’t erase you
--






No comments:

Hubby-Wifey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Been together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers