Nuffnang Ads

Wednesday, August 10, 2011

Avon and Hairee’s Birthday.

Hi peeps,

(NOTIS: Tajuk di atas tidak berkait rapat. Avon tiada kaitan dengan Hairee, langsung.)

Lunch hour tadi saya bersungguh heret Kak Tiny, Za dan Mas pergi Avon. Sebab ada sudah saya berkenan di sana selepas membelek leaflet tempoh hari. Sampai sahaja tengok catalog di counter. Kenapa berlainan dari yang saya tengok tempoh hari. Okay fine, itu leaflet tempoh hari bukan saya punya, ada student tertinggal di lab saya T_T

When was that ah? Damn. Exactly 2 weeks ago, which means July one. INI AUGUST lah Dayah. Apakah artinya? Artinya kau sudah miss promosi yang itu jadi sekarang kau prepare duit lebih sikit untuk beli di tempat lain. Tapi saya terbeli ini juga.

Lipbalm (kebetulan mine just finished), SweetHonesty Perfume (Pakej comel dan murah, only RM7.90), serta Cleanser.IMAG0481

Semalam, 09/08/11 harijadi Hairee. Years back, I never failed to celebrate him. Mesti ada hadiah. Mesti ada kisskiss-hughug, yang penting mesti saya ingat. Tapi kali ini saya lupa. Lupa sangat. Haih. Shall get something for him.

Hubby and Hairee, last night.C360_2011-08-09 20-29-33-1

Husband outstation today. So I drove myself. Awal Bob dah pesan, terus balik. Jangan lagi lambatlambat kasi siap kerja. Nanti stuck di jem pula. Biasanya saya keluar office 4.30pm, before 5.30pm saya dah reach Sabindo. Harini saya bawa kereta, jam berapalah saya sampai tu ah? Jem lagi. Aduh. Nangess.

Oh btw, elmo balik this 26 afternoon =)) Bukan sudah mention di prev entri ka?? Dan oh lagi, saya suuukkaa lagu Terry Harusnya Kau Pilih Aku. Click to download.

Till then, daa.

No comments:

Hubby-Wifey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Been together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers