Nuffnang Ads

Monday, August 01, 2011

Weekend Paling Sempurna–setakat ini.

SO?? How was your weekend??! Was it good??! Merapu betullah kau tulis pertanyaan begini.

Saya jawab sendiri lah, weekend I awesome!! =))

Macam saya kata di entri lepas. Ahh malas saya nak cari link, silalah rajin-rajinkan menggodek sendiri. Saya officially offday 2 days, which is awkward because I never applied it before. Okey tipu, saya baru saja apply cuti raya. Dah approve dah pun. Offday saya sebenarnya hari Ahad, kadang-kadang we worked straight 7 days, bukan perkara ganjil. Even kalau saya di offday pun, saya available di-call bilabila masa. Kecuali last week itu.

Saya informed saya cuti dua hari. Saya maksudkan cuti sebenar benar cuti. Jangan call, jangan sms, or anything related to work. Memang cuti daripada ingat office. I know, 2 days end of July tu masa busy yang sangat busy (??), walau hati I nak sangat pergi office, tapi jiwa I dirumah bersama sanak saudara tercinta, pehh ayat. Kan jarang ada dirumah, jarang berjumpa cousin-cousin, maka inilah masanya. Spent most of the time with them.

Hobi kami semua adalah makan-makan sambil menonton cerita hantu beramai-ramai. So, beli coke 8 botol, kuaci 5 bungkus, campur lagi makanan kenduri, lepas tu marathon tengok Tolong Awek Aku Pontianak dan Flat 3A di Astro First. Naaahhh, marah itu servant tidak dapat mengemas sebab semua asyik duduk depan tivi. Hew hew

Plus, Dd stay home longer than usual =) So, it does feels like old time. Sweet time masa kecil =’) Believe me, being an adult is not fun.

I was kinda lazy to taip, jadi I display gambar saja lah. Presenting you..

MY AWESOME WEEKEND

1

Dua mangsa dipaksa mengikut ke Tamu. Ekeke

 

2

Kakak pegang adik, saya jalan lenggang kangkung saja.

 

 3

Yeay, Potato. Adeh, watching this.. T_T

5

Birthday peeps were myMum and Noh. Aqish tu purapura saja.

 

6

I actually was trying to snap my cousin as he’s trying to susu kan his newly-born daughter =)

 

7

Loacker. OHH MY.

10

Had lunch at Chicken Rice Shop, Suria with Bob.

11

While waiting.

 

14

Muka poyo si wifey T_T

 

13

The weight T_T

Ohh, semalam juga saya sempat kemas bilik dan bajubaju. All used clothes and bags saya dah pack cantik-cantik bagi dekat cousins. Ada yang saya takpernah pakai lagi, ada yang pakai sekali dua saja. Bukan sebab apa, dua almari di bilik tu terlalu full sudah, so orang kata kalau ada barang baru in, harus ada barang out kan. Alahhh cakap sajalah baju kau tu tidak muat sudah kan, Dayz. Hepp. Manada.

Hrm. Masa kecil dulu, rasa bulan yang berlalu tu lambat saja. Sekarang saya rasa masa berlalu dengan zupp zzapp zupp pantass! Sangat pantas. Taklama lagi raya, lepas tu Retreat company di Ranau. Lepastu, projek should be done by end of September. Then hubby’s 26th birthday, lepas tu our 7th year relationship anniversary, lepas tu November, December and 2012. You see?? Cepat kan? Even now pun most of my colleagues dah start recruiting for next year project. How time flies.

Till then, happy day and HAPPY RAMADHAN all.  Harus banyak beribadah =) Mulut pun kena kurangkan bercakap benda merapu. Puasa ni buat kita lebih menginsafi diri, dan masa untuk rest dari terlalu mengejar duniawi =’) By the way, today is my Mum _ _th birthday. Happy Birthday, Mum!!

No comments:

Hubby-Wifey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Been together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers