Nuffnang Ads

Thursday, September 13, 2012

Terdelete Post Baik Punya

Assalammualaikum.  And hai.

Ohmy. Stress betul. Aku terdelete satu post Why I Like My Job.  Gila panjang aku taip tau. Sedih ai.

Boleh dapat balik kah tu ah. Anyone? By the way,  aku taip dari htc i je. I kan jarang buka laptop dari rumah. Mencik tau.

Kbai.

Ps. One of our junior dalam team hoki SMK Kinarut 02 passed away peacefully Selasa lepas. She lost her battle with stage 4 breast cancer. Aku sebenarnya classmate sama kakak dia,  OG. Aku harap OG sekeluarga tabah menghadapi masa sukar ni. Girls, mari bah tolong sedekah kan Al Fatihah buat Arwah Fatmawati Jalil. Semoga Allah mengampuni dosa dosanya. Semoga Allah memberi ketabahan kepada keluarga yang ditinggalkan. Dia meninggalkan 3 anak.  Aku belum lawat lagi. Kalau ada baby kecil dia mau ja aku tolong jaga bah. G, tabah ya.

No comments:

Hubby-Wifey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Been together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers