Nuffnang Ads

Thursday, August 25, 2011

Kalau terlalu on-line..

Eh entri kedua hari ini? Begitu rajin? Begitu banyak idea?!!

TAKK!? Saya kan jenis yang always hav something in mind. Social Networking lah medium terbaik. Tapi, mukabuku dan burung tweeter blocked. Bukan sahaja di pc, tapi juga wifi. Ahhh malas mau cakap lah. Elehh Chang. Ingat I heran u block fb dengan twitter? I ada belog la. Belog I auto publish pergi fb and twitter I. Eleh.

ECEH. Nanti bila Chang baca ni dia pergi block sekali blogspot baru tau. Eh tidak tidak. I takde pakai autopublish whatsoever tu. I buta huruf eh salah buta IT. Tidak logik.

Sejak saya post entri online shopping tu, yang saya kata few items yang saya takkan beli melalui perkhidmatan atas talian tu kan, saya rajin pergi visit online shop. Semuanya sebab ada barang saya nak tapi macam susah nak cari area KK ni. Lagipun saya tiada masa nak pergi survey segala. Puasa ni, lunch hour saya mesti klik untuk review harga barang lah, cari design hot shoes la, buffet review la, sampaikan http://www.everydayfoodilove.com/ and pretty.com.my  pun dah save ke favourite. 

Saya sebenarnya nak cari hair iron. Ya saya jujur dan honest la ni (eleh I tahu jujur dan honest tu sama). SAYA NAK HAIRDO MACAM HANIS DAN KIM KARDASHIAN!!

SAYA NAK HAIRDO MACAM HANIS DAN KIM KARDASHIAN!!

thumbnailCAXTNB7Jthumbnail

Yang curly di hujung tu. Tapi rambut macam pendek sangat rasa rugi nak buat digital perm, takut nanti menyesal lepastu rasa nak luruskan balik sebab tu saya cari straightening iron. Ehh iron ni pun dapat buat curly hair, takpayah nak beli curler tu la. Cakap berlagak padahal sendiri pun baru tahu boleh buat curly dengan iron saja T_T Pergi check YouTube sekarang. SEKARANG!!

Dah banyak website saya pergi untuk cari tapi susahlah kita tak nampak live ni. Saiz pun terpaksa main imejinasi saja. Web yang best adalah yang hairdressing.com.my. Banyak sangat hair care, maybe next month lah okeh.

Paling merapu, kan this few weeks saya dihantar oleh Bob naik motor and sometimes kereta dia, so Atoz memang banyak rest di rumah. Tak kena guna langsung. Nah, kereta kalau tidak kena guna apa jadi??! BATTERY WEAK. Ingat nak charge di kedai, lepastu kedai kata dah tak boleh pakai. Kena beli baru la jawabnya. Battery ni pun, pandai je. Owner mau raya dia pun mau raya. Sebab tiada masa nak pergi cari, boleh pula saya search bateri kereta online.

SEARCH BATTERY KERETA ONLINE??! !!!

SEARCH BATTERY KERETA ONLINE??! !!!

SEARCH BATTERY KERETA ONLINE??! !!!

Duhh. Pelis la. Takkan bateri kereta tu mau di pos pula.  T_T

2 comments:

Nonny Atika said...

uuu sy pun suka hanis.. :) sy kasi nama anak hanis la klu girl..erti pun Berani ..

ya buat rambut mcm kim.. smart!!

Nurul Says said...

kasi sanggulsanggul satu hari pastu lepas

Hubby-Wifey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Been together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers