Nuffnang Ads

Tuesday, March 13, 2012

When All Collides

 

1

Nampak tu? Eh betulkah tajuk aku tu. Macam grammatically error je.

 

Minggu ni minggu paling busy. Sebab tiba-tiba je GBT Meeting, Claim Report, Upload Schedule jatuh pada minggu yang sama. Meeting tu esok, so kena update and buat report. Claim Report pula minimum 15 muka surat. Pastu aku kena buat Trainer Rating report lagi. Dan, suratan atau kebetulan, all these jatuh pada minggu ni – Minggu Cuti Sekolah!

 

Cuti sekolah begini memang busy lah. Sebab banyak group in for courses T_T Kena monitor students (read: kids age 10-12 years old). Nota, mereka panggil aku aunty tahu. AUNTY. Aku begitu tua meh? Damn kids nowaday are so talkative. Where' all the shy and polite one? No ah?! Haiya.

 

Cuti begini, aku biasanya mengangkut cousin datang ikut kelas. So, kereta memang akan penuh dek mereka. Awal-awal aku sound, siapa buat perangai lari-lari di sini aku tumbuk ahh. Keh keh garang lah konon. Tapi lepastu time pulang belanja aiskrim. Hohoh

 

Dan, aku kena balik tepat 5.30pm bila mereka ada. Haih. Ehh, 5.40 dah??! Okbai.

 

Rem: Dua hari sudah masuk ofis pakai slipper. Kaki sakit.

No comments:

Hubby-Wifey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Been together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers