Nuffnang Ads

Tuesday, June 26, 2012

25 Best Drawings From Draw Something

Kara & JayPark

Hai.

Kamu main tu Draw Something kah? Ala yang online lukis-lukis pastu orang teka tu. Eceh. Tipu lah nda tahu. Siapa ada smartphone mesti tahu itu.

Aku pun main tu. Tapi kadang benda yang mau dilukis tu memang susah yak ampun. Lebih lagi orang macam aku neh yang tiada bakat seni. Lukis 'paper' saja pun jadi rupa kotak. HAHA

Tapi, kamu tahu kah, tadi aku tengok di Yahoo, rupanya ramai orang lebih berbakat seni daripada aku (confirm lah kan =.=' ). Lukis main-main jew di Draw Something pun mau serius macam lukis masterpiece. Kagum betul eh.

Cuba kamu tengok ni.

'Titanic' : Weh, scene Rose sama Jack itu. Kalau aku, aku lukis gambar sampan langgar bongkah ais. Berharap ada orang faham lukisan aku tu.


'Starwars' : Gigih kan lukis macam poster segala. T_T


'Lion King' : Pergh. Siap ada shadow segala. Dari side side angle lagi tu. Kalau aku jangan cakap lah. Siap orang boleh teka sebagai kucing lagi =.='


'Dunk' : Lukis bola sama basket ja pun dah kira okay lah kan. Ni lengkap sama bubbles lagi. Hebat!

'Well' : Mau lukis perigi pun lukis perigi dari cerita seram. Cerita the ring ka samara ka apa tu. Lupa aku. Not bad kan. Green, black, white je.

'Alarm' : Alarm saja lah pun mau lukis orang tidur segala. Punya champion.


'KFC' : Ni sinikal betul. Lukis ja barrel kfc tu lepastu letak kfc. Mesti dapat teka. Haha

Tapi, paling kelakar mestilah yang ini..


'Cup' : Hey. CUP je pun kan. Perlu kah lukis lelaki tough 18sx tu. Vongoks!! HAHAHA


Aku pernah experienced kan, item dia 'lemon' tapi balik-balik orang tu lukis nda menjadi bah. Dua, tiga kali dia reset, last drawing dia ada tulis apa tau.. ' Sorry, I am not good at drawing. Can you guess this? L_M_N   T________T


Untul full drawings, sila lah klik di sini :


Oklah bai. Have a nice Tuesday. Esok WW. I dont what to post on WW.


No comments:

Hubby-Wifey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Been together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers