Nuffnang Ads

Tuesday, July 03, 2012

Our Not-So-Called Routine

Last night, balik je rumah terus masak. I was so tired macam gila, u know. We even have trainers meeting lagi after work. So, double the tired-ness. Eh.


So, after done with dinner, took bath, kan rasa segar sikit. Terus offer mau bagi facial sama husb. These few weeks, my routine is cuci muka, toner, dengan mask muka husb. Ehem. Hensem terlampau lah dia nanti tu. *muntah


After applying on him, baru I wore mine. Sebenarnya sebab aku sudah segar masa tu, aku mahu kemas bilik. Orang bujang macam kami ni pun busy juga walaupun belum ada ekor ye. Isnin-Jumaat kami kerja, balik pun sudah malam kan. Hujung minggu kami memang di Kawang. Memang nda tersempat mengemas juga. Selalunya malam lah kami membersih apa yang patut.


Balik cerita tadi. Semalam aku memang mau mengemas. Nda sanggup sudah tengok bilik yang macam ermm entahlah whatever. Eh pula? Sampai aku tanya tiada kah orang boleh diupah melipat baju ah. Sebab aku paling nda suka melipat baju. I hate hate hate hate. Masa bujang semua aku gantung ja di hanger. Sekarang, tahap malas aku ialah mau gantung itu baju pergi hanger pun ai rasa malas tau. Melampau betul kan.


Lepas letak mask, kena tunggu 15 minutes kering kan. Jadi, aku baca mags. Aku main game Bubble Shot sebenarnya di phone, tapi terus pass husb main sebab kecoh ah dia di tepi asyik cakap aku nda champion. Baca punya baca aku nda sedar aku tertidur. Lepas tu aku perasan macam husb ambil mags letak tepi, then tanya aku boleh buka sudah mask tu kan. Aku memang ngantuk gila sudah masa tu, penat lagi. Rupanya husb sudah tolong buka facial mask di muka aku tu dan lapkan muka aku yang tengah tidur. HAHAHA


Lepas ni b boleh kerja salun lah.


PS : Masa both having mask on, husb cakap; meh kita keluar dengan mask ni T_T Pingsan seisi keluarga nanti, nak.

No comments:

Hubby-Wifey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Been together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers