Nuffnang Ads

Sunday, July 15, 2012

Pre-loved #2 : Dark Blue Palazzo

Hi.

You all know me lah kan, I am not a fashionista. So, semua seluar aku panggil seluar. I tak tahu the proper name for it. Yang ni I agak je lah nama dia palazzo, sebab masa online window shopping hari tu, nampak seluar sebiji macam ni nama dia palazzo. So, palazzo it is. Kalau salah, betulkan hamba okay.

Colour : Dark Blue with White stripes
Got left and right side pockets, bottom side adalah lebih lebar, so when wearing it, akan nampak macam A-line skirt (?)
Condition : very good sebab takpernah dipakai lagi kan. Sama macam prev pant, this one tak tutup ankle. Its not about fashion, tapi I kan pakai tudung, so ehem.. takkan lah pakai pendek camtu :) Tapi, ada sedikit printing problem kot, kalau u girls see dekat area tengah tu macam ada liquid line kan, actually printed macam tu. My bad sebab tak check properly masa beli dua bulan lepas :)

Price : RM 18 COD

Again, email me at noorhidayah@amc.edu.my if interested okay. Jarang tengok komen sekarang. You know why lah kan.

Okbai.



No comments:

Hubby-Wifey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Been together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers