Nuffnang Ads

Sunday, July 15, 2012

Just saying

Hi.

Sorry ye kawan-kawan, sejak 3,4 entri belakangan ini kualiti agak terjejas. Puh, kualiti konon.

Maklumlah aku publish guna android *company temaha block blogger // tulisan paling kecil dan warna putih* . Aku nda jumpa setting option di telefon kecil ini. Ehem.

Jadi kalau gambar senget mereng segala tu, harap maaf saja lah. Pandai pandailah kamu kasi pusing kepala tengok itu gambar okay.

Tulisan pun nda kena kasi rata (justified). Nda jumpa mana setting nya. Salah taip typing error segala itu lagi lah kamu jangan cakap, mana kan lagi mau proof reading kalau menaip pun sengsara. Eh sengsara jo menaip di touchscreen. Pandai pandai lah kamu guna kekreativitian kamu fikir perkataan apa yang aku coba taip ya.

Semua ini, ahh kelakar betul tahu.

Boleh saja bah aku buka laptop on internet dirumah ni. HTC ni boleh kasi jadi wifi.  Tapi aku yang malas. Malas dan sungguh malas.

Satu ja aku terfikir. Macam mana kita mau buat urusan peribadi di rumah, contohnya blogging ini dan online banking ya kalau sudah lebih 10 jam sehari kita di ofis, lagi 2 jam on the road, lain lain jam untuk makan tidur dan home stuff. Sedangkan, kalau kita di office, time lunch rest atau 5 minutes break dapat juga kita curi masa buat urusan peribadi ini. Kan lebih efisien.

Just saying :)

Ps, if you read mine, pls do not hesitate to tweet me kalau ada major error on my published post ya. Follow me on twitter, @noorhidayahj.

1 comment:

LYAfrina said...

salam ramadhan awk

Hubby-Wifey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Been together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers