Nuffnang Ads

Thursday, September 08, 2011

All Alone Here.

Ahh. Dua tiga hari ni emosi betul.
Benda remeh pun buat saya sebak.
Jiwa kacau bilau eh.
Mungkin sebab tempat mengadu sudah tiada.
Mungkin sebab ada masa saya hilang kata untuk bicara.
Too much too tell.
But to whom?!
Meluap rasa di dada, tapi bila ingin berkongsi cerita,
Saya hilang arah. Hilang kata. Hilang jiwa.
Bukan senang saya sampaikan isihati.
Kau dengar saya bercakap memang laju lancar petah.
Cerita kosong memanglah senang disampaikan.
Isi hati perasaan ini hanya orang tertentu sahaja dapat faham.
Dapat tangkap.
Salah orang, salah tafsir.
I need a chemistry for a bestfriend.
Close friend.
Sebab itu nama dia close.
Rapat dan bila kau cerita, dia tidak cerita balik.
Tutup disitu sahaja.
Nasib ada belog. Itupun perlu ada internet connection baru dapat jumpa.
Ahh. Rindu Lane. Rindu Elmo. Rindu Kak Tini.
I was once need no credit to talk to them.
They were once here. By my side.
Boleh cakap hari-hari. Banyak-banyak kali pun tak apa.
Sekarang? = ( eh buruk muka begitu.
Now, I am all alone. T_____T

Rem: Last night I sms K Tiny. Tadi pagi baru dia reply asking me to open YM. Banyak dia nak cerita. So, we talked a lot juga tadi. Big sister. I have TRUST issue. Hanya bercakap dengan orang yang ada tahap kebolehpercayaan yang tinggi. T_T

2 comments:

FionaHafiz said...

Dayah,
Ive been in ur plce as well. tho my frens are near but some things are meant to be shared within urself. Penah aku bc an article saying dat when human talk their stories/problm to another humn, smlh mcm dua banduan yg becerita d dlm penjara. U catching? If u feeling sad and alone, dont worry much. Go back to HIM. InsyaAllah ull b fine.

Dayz J said...

Ona, faham. Perempuan sukar dimengerti.Kadang-kadang boleh saja nangis tanpa sebab. Hehe

Hubby-Wifey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Been together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers