Nuffnang Ads

Tuesday, September 20, 2011

Irregular Participant(s).

Kok briefing student SK Penampang.

Saya ini memang penyabar. Paling sabar sebab itu mampu bertahan jaga zon KK dua tahun. Belum ada begitu lama neh.

Ada masa saya memang malas mahu jumpa orang. Rasa letih mau liaise face to face, by phone apa lagi. Lebih lagi kalau ada yang bercakap di telefon macam mau berbualbual sepanjang zaman neh. Ehh macam lah saya kerja befriender T_T

Kalau banyak sangat kerja, saya pass Fendy lah untuk jumpajumpa, walaupun public akan specified my name.

So, ada satu orang neh, last week dia ada datang cari saya, Nita interkom suruh keluar, saya minta Fendy urus sebab saya buat report. Masa Fendy consult dia, saya keluar pergi RC ambil kerusi sebab nak panjat ambil toner. Basically saya nampaklah muka orang tu kan.

Kemarin, dia call. Perbualan berlangsung dalam 10-15 minit. Berpeluh telinga saya. Macammacam lah dia tanya. Trainer siapa, apa qualification, sejukkah kelas, perlu bawa sweater kah, boleh suruh switch down air-cond kah T_T By this question, maka saya tahulah dia first timer datang kelas. Saya hint mahu quit the conversation, 'nanti after discussion with Fendy saya akan call balik', tidak pandai faham juga.

At the end dia kata petang nanti (kelmarin) dia akan cari saya. Saya kata saya habis jam 5 (padahal 5.30). Lepastu untuk elak terjumpa saya kata datang before 6.30pm pun still acceptable, terus dia kata outloud ehh tidak mungkin saya begitu lambat, I'll be there before 5.30. Oh My God.

Before 5.30, saya dah plan nak pergi punch out dulu lepastu keluar ikut pintu belakang. He he Bijak bijak. Ehh tapi nak pergi washroom dulu.

Lepas dari washroom, ter-automatic mahu simpan keys di RC, lepastu DAMNN ada sudah si Mr X. Remember I did mention saya ternampak dia haritu kan. So, saya cepatcepat jalan keluar RC, tapi sayupsayup saya dengar dia tanya..

Him : Oh semua sudah pulang ka? Fendy pun?
Nita : Ya, sudah.
Him : Si Noor pun sudah balik?
Nita : Ehh tu yang di sini tadi itu lah si Noor.

(Ahhhhh Nita niiiiiiiiii kannnnn.........Menci I..!!..)

As expected, terus dia panggil. Takkan I nak buat bodoh kan. Dahlah I rushing, bapa tunggu dekat bawah. Lepas tu, Mr L tanya mana lab, minta show tempat lah, minta direct tempat lah. Aduih, dalam 5 minit macam tu baru dapat lepas. Lepastu kunci saya terbawa masuk bilik, Nita interkom terus saya suruh dia masuk ambil, sebab saya mengelak lelaki tadi. Saya rushing mahu pulang.

Saya nice juga pada orang. But, bila orang wrong timing begini ni buat saya rimas. Tanya banyak soalan tidak berkaitan kursus. T.T Entah apa-apa.

Kesimpulannya; kalau saya curicuri pulang ikut jalan belakang tu maksudnya saya mengelak orang lah itu. Bukan escape okay.

Rem: Sometimes I dont feel safe with over-excited guy. Nasib ada Fendy. There was once, ada guy ni, a psycho guy I mean, dia sampai tunggu saya siap makan just untuk berbual. Scary ehh.

No comments:

Hubby-Wifey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Been together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers