Nuffnang Ads

Tuesday, September 13, 2011

September Tiga Belas.

Hey Peeps.
It's 4.36pm. Dan saya rasa ini barulah complete 5 minutes saya duduk di kerusi for today. I was out from the office the whole day. Okeh, out from office seems tipu, out of my seat, exactly.
 
 
I reached office at 8.39. Kinda late. KINDA KAU KATA?? Sembilan minit lambat, tahuu. Potong gaji dua jam bulan ini, Noorhidayah  =.=
 
 
Sampai sahaja check kelas. Saya tidak ingat apa saya buat tapi saya memang tidak duduk di office langsung hari ini. Mungkin saya busy dan buat-buat busy. Ahahaha Busy sebab uruskan kereta. Buat-buat busy sebab boss nampak saya lari sana sini macam busy sangat. Busy meh?!
 
 
Jam 11 saya keluar pergi KPSKTM office. Hantar certificate untuk N.12 Karambunai. Malas saya dengar DC bising bukanbukan lagi. Hantar sahajalah. Like 'what-so-ever'.
 
 
Lepastu singgah Api-Api dengan bapa. Doakan urusan dipermudahkan. I was not willing much to sell the car, but I urgently need new one. Kalau sudah kadar kerosakan once a week, siapa tidak stress. Bukankah begitu??
 
 
Masuk office, Za ajak keluar lagi. Bawa pergi beli hamper untuk retreat this 16th. Tell you what, all of us are very eksaited eh. Sebab inilah masanya mahu release tension. Boss bayar kan. Pergi sajalah. Benda-benda macam ni lah yang buat staff close sebenarnya.
 
 
Tahu sajalah. Kita ni kan satu bumbung harihari jumpa. Ada masa tidak sependapat. Ada masa mesti rasa panas hati. Tapi once kita pergi have fun samasama, kita akan rasa lebih memahami antara satu sama lain =)
 
 
Honestly. Sometimes saya geram dengan 5s committee. Too much betul. Macam melampau bah tahap menjaga kebersihan itu. Tapi, saya tidaklah marah sampai tidak bertegur dengan commitee. We all knew everybody's just doing their job. So, ikut sajalah.
 
 
Tapi percayalah. Semua colleagues yang serius time bekerja ini bila sampai have fun memang super-awesome. Sporting! At the end, semua jadi macam satu one big and joyful family. No heart feeling attached. Hehe
Santapan jiwa ketika bosan. Cadbury lantiklah saya jadi jurucakap plis.

Main bowling dengan encik husband Sabtu lepas. Geram ah. Dia saja menang.

Ehh apakah saya melalut sampai ke retreat ini. Okeh my point is; Saya Tidak Sabar Bercuti. Walaupun Ahad nanti saya ada teaching lagi.

P/S: I was going to write about this later. Bai.

1 comment:

nonny said...

Yakinlah, 5S committee sendiri pun macam mau gantung leher sebab tidak tahan tiap mingu ada ja arahan baru untuk 'menjaga kebersihan'. mau letak jawatan tidak boleh. mo rebel, kena ugut non-bonus.. sigh..

sy tidak dapat pegi retreat huhu..begambar kamu byk² bulih sy tgk bila kamu balik nanti hehe

Hubby-Wifey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Been together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers