Nuffnang Ads

Monday, September 05, 2011

Catitan Lima September.

Hi peeps. It's sixth Syawal. May I wish you Selamat Hari Raya lagi? Boleh kot. Selamat Hari Raya. Maaf Zahir dan Batin. Mohon maaf jika ada keterlanjuran kata di belog ini yang buat kau, kau, kau sakit hati ataupun berkecil hati. Tolong jangan simpan di hati, ia tidak akan bertukar jadi duit pun. Jangan ambil hati lah dengan apa saja saya kata. Saya memang suka cakap cakap yang menyakitkan hati ini. Ehh silap. Kalau tersakit hati kau masa baca belog the unspoken one ini, saya susun jari minta ampun dan maaf okeh.

Untuk dia yang pernah call saya minta maaf itu; saya rasa hari ini adalah harinya. Saya maafkan kau atas apa yang berlaku. Mungkin saya masih marah masa kau call minta maaf hari itu. Mungkin saya masih ada dendam bila saya dengar nama kau. Sebab scar itu ada. Parut itu sentiasa ada untuk mengingatkan saya. The scar remind me the past is real.

I was supposed to report duty today. Instead I am taking my mc leave. Kan saya dah kata saya sakit. Ehem.

Selamat Hari Raya Aidilfitri.
Maaf Zahir dan Batin.
Do come to my house (but please inform me first, nanti rugi je u all datang takdapat makan tauu.)

No comments:

Hubby-Wifey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Been together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers