Nuffnang Ads

Tuesday, November 22, 2011

Birthday: Ahai 20th Anniversary

Whoaa. Birthday on the 11th Nov 2011, yeah that 'date'- 11 11 11. After 11 days baru I posted these ah. So gooood. Enjoy viewing ya. 

Small celebration only. Consist of close family and cousins. Masa ambil kek, mama Adeq tanya 'berapa kan umur adik kau yang harijadi neh? '. Aku jawab, '20 baru'. Terus mak Adeq kata ' Aku ingatkan budak masih. Besar betul sudah tu. Jadi kenapa kan kek nya kartun burung.' Nah, burung ?! Dapat kamu agak lah tu kan kartun apa.


Angry Birds Chocolate Cake!! My friend adalah sangat detail. Bila I kata Angry Birds, I maksudkan asal ada sipi-sipi muka burung dah okaylah.


I wasnt expected she done this. Amazing, for me! Kau ingat senang kah buat binatang 5 ekor itu? Dengan lastik nya, dengan telur nya lagi. * Geleng kepala.


Young cousins semua asyik pandang tu kek. Semua mengharap dapat burung sekor satu T_T



Makanan pun simple seja. Kalau pemalas punya celebration style memang begini donk. Mee Goreng, Kentang Goreng, Ayam Goreng, Ikan Goreng, Nugget. Gulp. Lapar pula.


My brother dah rasa kelat sebab semua orang nak nyanyi lagu Happy Birthday. Eh malu okayy, umur 20 masih dinyanyikan lagu Happy Birthday T_T


At first, I tak nak potong kek tu. Perhiasan je. Cantik sangat sampai risauuu nak potong. Kasihan loh. Eh, those birds eatable tau. Gula kan. EH ADEQ, BOLEH DIMAKAN KAN? Cousins aku dah makan lah. Sure boleh makan kan?! Kan Deq kan kan??!



Ecewah. Neh birthday siapa sebenarnya neh. Konfius I. Pssst, adakah anda tahu birthday saya tahun ini Bob telah saving semata-mata untuk membeli kek untuk saya? I tak minta. Dah kata tak payah. And I dont even know it. Dia curi-curi pergi beli T_T Tapi terpecah rahsia sendiri sebab dia kata he was not good lying. Pecah rahsia sampai suruh aku sendiri ambil kek aku kan?? Mana boleh macam itu. Lepas tu I balik rupanya dia dekat rumah goreng mee dengan ayam. Macam aku taktau mee tu beli dekat kedai. Haha


Happy 20th Birthday to my brother, Ahai. May all dreams comes true. Dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki. Amin. He is scheduled to finish his DKA in next year and Ainal is scheduled to get his BMgmt in next year. Or next next year kot. Ek?!



Those delicious cake (no lie bebeh-- memang sedap dap dap) was made by my best girl, Adeq (014 674 9748). I tak cakap neh sebab nak ambil hati tapi sincerely memang sedap. Kalau nak try, recommended ambil Chocolate Cake macam di atas neh. Layered dengan chocolate. And please try Cheese Cake too.

The price is RM 60 per kg. Boleh minta flavour lain juga. Cup Cake juga ada. And the best part, kalau ada anak/adik/cousin perempuan, boleh order yang macam ni..*tengok dengan mata bersinar okehh!






Tergoda?! Boleh call/sms Adeq : 014 674 9748


PS : Masa aku umur 20, birthday aku jatuh pada 20.05.2005, hari Jumaat. Berumur 20 pada hari Jumaat. Nampak tak kaitan nombor cantik di situ? Dua puluh. Lima. Tak nampak!?  T_T



No comments:

Hubby-Wifey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Been together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers