Nuffnang Ads

Wednesday, November 23, 2011

Mencari Redha.

Mencari keredhaan Allah jauh lebih senang dari mencari keredhaan sesama manusia.

Dalam hidup, kau tidak mampu puaskan hati semua orang. Mesti ada satu yang slack. Mesti. Manusia fitrahnya begitu. Selalu tidak puas hati dan selalu tidak akan dapat memuaskan. So, I am done doing this. Taking care of your back.

Selalu kena jaga hati orang itu, orang ini. Saya cuba berdiri di atas pagar okay. Tidak sebelahi sesiapa. It is unfair to accuse me without me backing myself. Tambah lagi kalau banyak orang pengipas keadaan. Kan kan. I am so dissapointed with you guys.

Kalau saya siding mana-mana pun, I wont get anything. So, lebih baik saya jaga diri sendiri. Saving myself. Saya buat apa yang terbaik untuk diri saya sendiri.

Please come to me and ask. Before accusing. People have their own reason. Even penjenayah get a chance to defend herself.

From now on, please take a good care of yourself. 

PS: Life has its ups and downs. Hari ni hari down lah. Eh not so down lah. Thinking of taking family to Salut this weekend.

No comments:

Hubby-Wifey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Been together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers