Nuffnang Ads

Friday, November 11, 2011

Ona: Saya mesti mau tulis ini.

For Ona only. And Hafiz.

Lama sudah mahu tulis neh. Tapi dont know where to start. Telanjur Ona sudah mention di twitter bahawa si 5577 adalah her hub bestfriend' wife, jadi aku ceritakan ini.

Satu ketika dulu, eceh ayat skema. Dulu husband ona dan husband aku adalah rakan sepengajian. Juga rakan sekampung. Masa aku dan bob dilamun cinta, aku selalu call dia malam malam tiap hari.

Lalu satu hari aku cukup risau call tidak bersambut, jadi aku call kodop aka hafiz itu. Kodop dengan baikhatinya sanggup berjalan ke bilik bob to check him out. Kami bercakap as he walked to bob' room.

K: ala dayah. Bob tidur lah.
M: betul betul tidur?
K: ya. Mau aku kasi bangun dia?
M: eh janganlah. Eh eh kodop. Cuba kau tengok bob dulu. Comel kah dia tidur?
K: comel lah bah. Kau neh.
M: air liur dia meleleh kah?
K: hisy kau neh. Mana ada lah.
M: bah. Tolong cubit pipi dia untuk aku ah.

Tengok. Aku sejak dulu memang mengada ngada kan. Ona, cuba kau tanya kalau dia masih ingat neh. Haha

1 comment:

Nurul Says said...

ko ni mcm skrg nda dilamun cinta aduhhh

Hubby-Wifey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Been together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers