Nuffnang Ads

Thursday, November 24, 2011

Mimpi.

Semalam saya mimpi sesuatu yang pelik.
Ada lah seorang kawan ni, family friend kiranya.
We were close before.

Dalam mimpi. Dia follow saya.
Lepas tu kami bual bual macam biasa. Macam dulu dulu.
Dia pandang lepastu dia kata, kau jangan sedih sangat kalau aku tiada tau.
Pfft. Tiadanya aku bersedih, gila.

Tiba-tiba dia lambai aku. Terus dia jalan. Macam pergi ke departure hall begitu.
Dengan anak dia dan wife dia. Both were wearing white blouse. Baby too.
They looks 'shine'. Dalam bahasa Melayu, berseri seri. Eheh.

Why?! We both ikut jalan masing masing sekarang,
But, yeah- of course we're still friends.
Eh, friendship last till last breath lah.

But still-- why?!

No comments:

Hubby-Wifey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Been together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers