Nuffnang Ads

Wednesday, December 07, 2011

Keychain With Love

I know. It's just a keychain.

You see, lately since we got this car, I have not find a proper and suitable keychain for the key. Keychain tu penting.

Satu, bila letak dalam beg wanita, saya ulang ye BEG WANITA, bila ada keychain senang nak capai car key. Girls you know what I mean, aite? I don't know the other but as you see here I throw plenty of stuff into my bag -_- Husband selalu give-up when it comes to mencari barang dalam beg saya.

Dua, bila letak kunci merata, senang sikit nak cam which key is mine. Easy to spot.

Tiga, of course penghias gugusan kunci lah.



Before this, since it's mum car given to me, I simply letak apa keychain pun tak apa. Nobody cares. Saya saja yang guna. But then, since this new car is belong to US, nak letak keychain haruslah yang menepati keadaan kedua belah pihak kan.

At first, saya guna keychain kecil mini little ni. Supaya encik suami tak malu sangat bila pegang kunci tu. Something like this..


Tapi susah bagi saya nak cari sebab kecil sangat. Last-last Bob terputuskan tali minibear ni and it's gone tak sampai 2 hari pon T_T So, I bought another one. The Domo. Macam ni...

Husband not complaining. Good. Kemarin, while we breakfast as usual he puts the key dalam pocket belakang. Lepas tu I nampak patung Domo neh terkeluar dari poket tu. Gila kelakar. Guy with a Domo keychain??! Bhahahah Tapi pandai kesian pada Bob. Husband ku muka macam gangster sekali ada anak patung di keychain nya. Awww T_T Last-last..

                    'Bie, buka lah patung tu. Kesian saya tengok awak pakai camtu.'

Jadi begitu lah ceritanya. Belum kejumpaan keychain yang sesuai. Any suggestion?!

No comments:

Hubby-Wifey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Been together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers