Nuffnang Ads

Saturday, December 03, 2011

Kisah Cintaku

Ada satu lagu neh. Lagu kegemaran aku.
Sampai sanggup aku dengar ulangkali.
Tidak pandai bosan, jemu pun tiada.
Sanggup dengar walau banyak cover version lain.
Nikmati tiap patah kata bagai itu pertama kali kau mendengar T_T
Satu lagu, hampir 3 cover version oleh penyanyi lain,
pasti lah itu lagu yang cukup hebat kan.

Lagu apa?!
Lagu apa??!

I dont know u guys pernah dengar or what.
This is it.

KISAH CINTAKU

Originally Sang by : Chrisye  (Who's Chrisye?)

Cover Version by:
Peterpan
Hetty Koes Endang
Jever

Di malam yang sesunyi ini
Aku sendiri tiada yang menemani
Akhirnya kini kusedari
Dia telah pergi tinggalkan diriku

Adakah semua 'kan terulang ( adakah )
Yang seperti dulu ( mungkinkah terulang )
Hanya dirimu yang kucinta dan kukenang
Takkan pernah hilang bayangan dirimu

Mengapa terjadi kepada diriku
Aku tak percaya kau telah tiada
Haruskah kupergi tinggalkan dunia
Agar aku dapat berjumpa dengan mu


Dating Life is FAKE. Married Life is REAL.
Enjoy your fake life before the real one hits hard on you.

No comments:

Hubby-Wifey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Been together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers