Nuffnang Ads

Tuesday, October 04, 2011

No More After This.

Duh lamanya tidak update.

Semua atas sebab yang sama dengan cinoi juga. Kekangan masa. Mengadap pc harihari tapi belum ada kesempatan menulis. Towards project closing, so harihari pun busy dan hectic macam gila T_T Balik rumah pun masih fikir kerja tadi dan kerja esok T_T

Tapi tidak mengapalah. Towards closing kan I bilang tadi. Night class officially end this thursday. Weekday class akan habis next sunday. So hip hip horray lah after this.

For this 2 bulan terakhir 2011, masa akan occupied dengan post mortem project. Dan kerjakerja filing, kerjakerja update dan upgrade data.

Masa kerja pun kembali normal, tidak lagi seperti pekerja kilang kerja ada shift, mahupun doktor yang on-call sepanjang masa. No more working after 5 =) No more working on Sunday =) No more need to work on Public Holiday =) No more working irregular hours =) No more working overtime. Hew hew

Paling penting, no more stress and depressed.Tapi kita tengok seja lah. Manatau kalau tiada kerja saya lagi stress T_T Ahaha

Tapi itulah saja, no project bermakna tiada extra income. No teaching, assist or OT. Sedih. Mana dapat survive tanpa extra income, kot. Orang gov (termasuk ibubapa,adik dan suami) happy lah kot sebab belanjawan nanti khabarnya ada kenaikan gaji penjawat awam. Swasta nampaknya terpaksa tunggu boss masingmasing baik hati lah. Ehh bukan tahun neh dua kali naik gaji sudah kah. Terima kasih boss, saya memang sayang boss sangat sangat.

Ehh tapi hujung tahun neh kerja tidak banyak, tapi senang hati lah kot. Sebab hujung tahun kan dapat bonus. Eheh, confident saja, macamlah saya yang sign. Biasanya hujung tahun begini, terutamanya disember nanti, saya akan habiskan masa dengan ambil cuti. Mahu habiskan cuti tahunan kan. Last time I checked, by 8 Jan 2012, saya ada 6 hari leave lagi =) So kena habiskan sebab tidak boleh kumpul cuti disini.

For info, to date we has trained more than 54,000 seats for ICT only. More than 20% trained di kota kinabalu. Good achievement, saya rasa. =) Saja share info, kan selalu tulis penat kerja busy kerja, so itulah hasilnya dan itulah yang kami buat.

By the way, pagi tadi Sharifah sent me this. I was like harijadi aku kan lama lagi. Bila baca baru notice sendiri sudah perasan lebihlebih. Thanks, anyway.


Masih tidak faham apa itu xoxo =.=



Till then, bai. Oh, saya akan mengikut jejak langkah si cinoi. Mengupdate secara pukal. Ahh, ikut-ikut seja bah.




No comments:

Hubby-Wifey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Been together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers