Nuffnang Ads

Monday, October 31, 2011

Recipe For A Blast Sunday.

Location : 1Borneo and CP.
Pelaku : Me, Bob and Guest =)
Mission : To have our blast Sunday.

Yang terpilih mengikuti rombongan. Haha

A C H A I

Bawa dia pergi sini..


dan sini..

Eh kejap kejap.
Neh sapa siapa punya blast sunday neh sebenarnya??

Chick-a-licious at MarryBrown adalah sangat sedap dap dap =.=

Pulang kemudian, harus berdepan dengan si gadis ini.
A M O I

Habis. Kalau dua neh bersatu, aku give-up weh.


FAKTA #1 : ACHAI tidur di awal perjalanan. Sampai KK masa lagu Lelaki Seperti Aku on air tibatiba ada suara tambahan di belakang. Dia bangun ngam-ngam untuk nyanyi lagu itu.
FAKTA #2 : Masa dia main dekat playground di tingkat atas 1B itu, ada budak cina bawa dia cakap cina. Chinese look so obvious meh?
FAKTA #3: Di MB, dia terjatuh dari kerusi. Kepala kena sikit meja, terus terduduk bawah meja. Dia punya nangis gila gila gila macam perasaan saya satu mall boleh dengar =.= Nasib masa tu sudah habis makan, terus bawa dia jalan sambil pujuk-pujuk dia.
FAKTA #4 : Masa balik, tibatiba dia menyorok di tempat kaki di belakang. Kami tertanya kenapa. Rupanya, itu semua mesti sebab kami asyik bercerita sampai dia rasa disisihkan. Dia memang begitu. T_T
FAKTA #5 : Sebenarnya idea jalan neh adalah dari saya. Saya memang ingin membeli barang. Bila Bob bilang bawa Achai, I have no offend tapi Bob tahu lah. Dia punya cadangan, saya setuju, maksudnya dia lah jaga. Dia yang volunteer jaga. He prefer to look after a kid than to follow me around looking for stuff T_T I am super cerewet. Saya sanggup pusing satu mall sampai jumpa yang saya mahu. When Ahchai cried, I suggested pergi tempat main kuda-kuda tu to calm his down. Bob asked me to continue by myself, biar dia jaga. Fine with me. Tapi tajumpa juga lah barang yang saya mahu. Geram.


No comments:

Hubby-Wifey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Been together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers