Nuffnang Ads

Sunday, October 09, 2011

Resolusi Hujung Tahun.

Eh. Peeps.
Semalam saya mood swing agaknya.
Emosi betul. Kan?

Fine. Saya rasa saya tahu kenapa.
Perfectionist mode.
Rasa mesti ingin sempurnakan sesuatu dengan 100% sempurna.
Rasa ketinggalan bila saya tidak ada apa yang sepatutnya saya ada.

Oh tiada kaitan dengan bajet 2012.
Semua orang sedar bajet sektor swasta bergantung sepenuhnya pada belas ihsan majikan.
Mahu minta gaji minimum dinaikkan? Ohh tidak mungkin terjadi.

Tapi mujur juga majikan portion naik ke 13%, ada juga simpanan hari tua. Last i checked mine baru 5k.

Berkaitan resolusi. Saya lama sudah tidak pasang azam tahun baru. Sebab saya rasa kalau kita mahu kan sesuatu tidak perlu tunggu 1 Januari untuk tulis dalam diari; Sepuluh Azam Mesti Capai 2011.

Bilabila pun boleh. Macam sekarang. Resolusi saya adalah Saya Harus Have Fun Sebulan 2 kali, bukan 2 Bulan Sekali. Dan kadar fun mandatori bertambah apabila jiwakacau dan depresi buat kau cakap sendiri dalam kereta setiap hari. SETIAP HARI.

Fikir balik, bila last sekali kau pergi kbox bersama the girls dan huhahuha ketawa kuatkuat tanpa perlu fikir eh kenapa kereta aku belum keluar lagi, eh berapa balance to train to date, etc etc dan sebagainya??

Girls, you know when I said funtime is with you. I can go anytime, but perasaannya tidak sama seperti bersama.

How I wish we were still 15.

No comments:

Hubby-Wifey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Been together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers