Nuffnang Ads

Saturday, July 09, 2011

Bersih 2.0 & Facebook

Nah. Apa kaitan Facebook sama Bersih? Orang lain, mungkin ada kaitan kaitan lain.
.
.
.
.
.

Kaitan saya :
Hari ini, 9 July: Saya lewat sampai office sebab stuck di jalanraya menuju Likas. Roadblock dibuat dengan jayanya, syabas. First time saya nampak perkara serius banget berlaku di KK ni, habis keluar FRU, RELA, Ambulans, Trafic, nasib JPJ tidak masuk campur ahh. Jalan area Bandaran menuju istana negeri semua kena block. KK lengang. LENGANG. Tahukah saya sampai office jam berapa? Jam 8.30 lebih kurang. Percentage of attendance pun kurang, sebab semua takut nak keluar takut ada rusuhan. Lepas itu, saya sampai ofis terus masuk cari website gerakan ni nak ucapkan “tahniah sebab buat kehidupan harian kami terjejas!! Thumbs up!” SERIUS BODOH!! TERLAMPAU MAU BEREFORMASI SEGALA. HUH!!~

Esok, 10 July : Saya mengajar. Ohh dah mengajar pertama kali bulan lepas. Movie Editing. Jadi esok saya nak enhance skill teaching Facebook & Twitter. Iyah, ramai tahu guna, kita biasa guna, tapi bukan semua tahu ajar juga kan. Teaching perlukan technique. Ecehh, ayat bajet cikgu. Lepastu, yang dalam kelas saya esok 80% senior citizen. Erkk??! Warga tua tu, harus tambahkan kesabaran esok. Daa.

REM: Bukan 100% pro kerajaan, tapi 100% pro keamanan. I Heart myMalaysia and mySabah. Kamu pun kan???!

No comments:

Hubby-Wifey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Been together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers