Nuffnang Ads

Thursday, July 21, 2011

Rindu saya ekk??!

Rindu entri saya ek..??!

Perasan doe. First time la saya post entri pada petang hari, hew hew

Saja nak share.

 

Exhibit 1

nenek : Nur, kau pigi kedai nanti kasi beli nenek kopi ah.

saya : Ok!!

nenek : Tapi, nanti kau jangan beli cap duit ahh. Kau mesti beli cap daun. Cap duit tu nda bagus. Cair.

saya : Err ok.

Sampai kedai, saya beli Cap Duit. T_T

Exhibit 2

VKS: Nur, kenapa kau assign Movie Editing di Lab 4? Kan saya cakap Lab 4 tiada.

Saya : Ehh, kan kau cakap Lab 1 & 2 memang ada, Lab 4 ada, Lab 5 saja tiada. Semua lab ada kecuali Lab 5 Kan.

VKS: Saya cakap semua ada kecuali Lab 4. Lab 5 ada.

Yah, saya ada masalah bila perkataan ada dan tiada berada di satu ayat. Atau kau bagi saya terlampau banyak positif & negatif. Saya akan sangat konfius and swap it.

Sekian, harap maklum.

 

No comments:

Hubby-Wifey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Been together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers