Nuffnang Ads

Monday, July 04, 2011

Geli kah tengok budak bercinta??

Siapa geli tengok budak-budak bercinta??
SAYA SAYA!!!!!!
Haih. Cinta ala kadar itu tidak apa lagi. Kalau sampai berjiwang karat cintan cintun itu ohh buat kami orang baru mahu dewasa ini rasa euwww. Tulis lagi curhat segala di Fesbuk/Twitter/Belog and bla bla bla mengalahkan rindu-rinduan pasangan sudah kahwin.
Ohmaigod. Kenapa saya tulis begini ini?? Mungkin saya sudah terlampau tua, sampai tidak faham hati remaja ahh. Saya pun pernah muda. Begini kah perangai saya dulu ahh? Adoii.
Tapi siyes saya cakap ni, memang geli tau. Dalam hati siap mencebik, elehh cinta monkey-monkey saja itu. Janganlah cakap mahu sehidup semati, belanja sekolah pun mami dadi kau yang belanja. Ohh, saya cakap pasal budak sekolah ah. Yang budak-budak uni, sila jangan terasa. Anda dibenarkan, sebab lepas sudah itu SPM. Haha
Kalau saya jalan dating dengan Bob, lepastu nampak budak couple lagi mesra dari kami, mesti saya cakap dalam hati, ‘ohh itu cinta yang banyak bisikan syaitan, cinta tulus akan lahir dari hati, dan lebih lagi bila kau sudah sah jadi suami isteri’  =’)
I’m writing this because saya blogwalking into a belog *not to be named* and saw she wrote this :
NAMASIPEREMPUAN + NAMASILELAKI = HIDUPMATI SAYA

Tup tup bila tengok author, puii! baru mahu ambik PMR.
PMR!!!!!!??? 
Awkward, dowh.

No comments:

Hubby-Wifey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Been together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers