Nuffnang Ads

Friday, July 08, 2011

Cerita Oh Oh!!

OH KFC !
Hish. Sejak Kepci promo perisa pedas yang extra pedas tu, saya dah cuak-cuak nak makan. Pewut cakit tauu ='( Saya tahan pedas. Makan lada atau sambal macam minum air.  Setakat Kepci spicy tu, eleh no hal. Tapi, sejak tahun ni, sejak yang extra spicy tu ada kemudian tiada, kemudian perut saya macam alah dengan Kepci Spicy.  Rasa memulas selepas makan. Mungkin dah letak extra ramuan yang tak serasi dengan tummy saya. Sowi lah uncle Kepci, kita takmampu nak bersama.  Its the end of our relationship, tsk tsk Kini saya terpaksa makan Original sahaja. Ngak enak, donk. Tidak kick. T_T

Oh My thigh !
Last week, I bought a new pants without trying. WITHOUT TRYING. Take note.
ME: B, lawa kan seluar ni. (Cakap masa dia baru bangun.)
Dengan teruja memakai seluar baru itu. Kaki, lepas. Lutut, lepas. Paha? Damn. Tidak mahu give up, saya paksakan juga untuk menyarung.  Finally, it gets into above. Phew.
 Phew??! What phew? Unable to zip at all lah!!!
Boleh imagine tak? Boleh tak?
Bob pandang saya sambil senyum-senyum, gelak-gelak.   Ahh geram saya. Dulu tika bujang kan saya saiz xs, kenapakah terus membesar ke tahap melebihi L ini?? Takkan toink toink lalu dua saiz terus pergi L kot.
The fact is, saya memang lah ambil saja saiz M, sebab sebelum sebelum ni kan, masa kitew bujang, kitew tak test-test bila beli cloth tau, sebab dah tentu-tentu muat. Yang terindah hanya sementara rupanya T_T
Punya geram. Punya kecewa. Paha sia tia mahu bagi kerajasama gia sama sia.
LESSON: This is what you get when you over confident with your body development progress. Begitu konfiden diri tidak tumbesaran. LOL to myself. Hepp, B stop laughing there !!

No comments:

Hubby-Wifey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Been together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers