Nuffnang Ads

Friday, July 08, 2011

FINE!- Saya tukar!

Ehem. Ehem. Okay lah. Kalau kau perasan, atau tiada perasaan, mungkin kau nampak sudah author name itu sudah bertukar. Kau memang nampak bah kan, tapi buat-buat tidak nampak kan?  *wink*
Tiada sebab juga saya tukar. Saja sebab saya banyak masa lapang. Kidding. Saya tukar sebab to be honest saya prefer dipanggil Dayz. Macam lebih mesra. As you can read here, Nur itu panggilan colleagues, sound so formal. Awkward.
Dan bila komen dimana-mana, sungguh janggal mendengar diri dipanggil Nur, it was like ohh-saya-kah-kena-panggil-itu. Kau memang, kan.
Jadi, panggillah saya Dayah atau Dayz, okeh. Saya rasa pelik bila orang-orang yang saya kenal long time ago panggil saya Nur =')

No comments:

Hubby-Wifey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Been together

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers